duminică, 30 octombrie 2011

Dezamagire

Eu am crezut in tine dar tu m-ai mintit..si e atat de dureros sa fi dezamagit,chair nu ma asteptam,dar sti cum e cand te astepti cel mai putin, atunci apare.Dar nu tu m-ai dezamagit,ci eu ..m-am dezamagit singura pt ca am crezut in tine.Cu minciuna nu ajungi nicaieri si minciuna are mereu picioare scurte...poate ar fi fost altfel dak ai fi recunoscut macar.Aveam atata incredere in tine,credeam cu tarie in tine si in tot ce spuneai tu...credeam k esti perfect dar am uitat ca nimeni nu este perfect.Am vrut sa las totu pt tine pt simplu fapt k te iubeam si pt faptu si tu miai zis ca faci al fel..dar ai mintit.....si mai ranit..defapt mam ranit singura pt k am crezut asta.in clipa asta plang pt tine cum nam plans pt nimeni altcinve pana acum.
Ma simt precum o pasare cu aripile frante si simt cum ma scufund in neantul fara margini si incerc sa zbor,incerc sa pot sa merg mai departe indiferent de durerile provocate de acetse rani adanci...dar e atat de greu ...Cat mi-as dori o viata normala,fara probleme,fara dezamagiri,fara rani adanci,fara lacrimi si tristeti....oare cer atat de mult? oare au un pret atat de mare? oare nu ofer indejuns?
Pt tine iubitule poate parea simplu,dar pt mn nu.Am trecut prin atatea si chiar nu mai suport ink o dezamagire,e prea greu..dar pt tine voi trece si peste asta..pt simplu fapt k te iubesc.pt ati demonstra ca esti totu pt mine.Insa nu profita de dragostea mea...caci  nu as mai suporta si alte rani,te rog ai grija de ea.Ye iubesc! Inima mea va fi mereu numai a ta:X

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu