sâmbătă, 15 octombrie 2011

Cu tine in gand


Iubitule simt k mor de al tau dor.Mi-e dor de tine acum si totdeuna.Nu trece secunda fara sa ma gandesc la tine si nush ce sa fac.Iti simt lipsa in fiecare ora si nu trece minunt fara sa nu ma gandesc la tine,dar devine insuportabil..Sunt curioasa ce simti tu? ce e in inima ta? oare si tu simti la fel ca si mine? oare ce faci in acest moment? te gandesti si u la mn ?Inima mea e pe  jumatate si v-a deveni intreaga atunci cnd te voi revedea.
E o relatie la distanta si trebuie sa ma obijuiesc cu absenta ta,dar imi simt inima drogata.M-ai drogat si acum sunt dependenta de tine,fiecare secunda departe de tine e ca un spin infipt adanc in inima si doare.Vreau in bratele tale...in ale tale brate sunt atat de vulnerabila si la auzul voci tale ma pierd.Imi lipsesti Ma simt pe jumatete..nu am aer respirabil, nu pot zambi in intregime,ochii varsa lacrimi si buzele mi sau uscat.Mie dor de tine ink din ultima clipa in care team vazut,de cand mai sarutat ultima oara in graba si ai plecat.Inima mea suspina de atata dor,transmitei inimi tale sa o linisteasca pe a mea de dor nebun!
Daca visele mele ar puteai deveni realitate,atunci in acet moment as fi langa tine ! Knd sunt cu tine simt k zbor si inima mea e plina de bucurie.. Dak as putea sa opresc timpul atunci cand sunt cu tine!ouf ..Mie dor de tine mai mult decat as putea exprima in cuvinte..Mie dor de noi !

Un comentariu: