joi, 20 octombrie 2011

3 luni shi te iubesc mult


3 luni pare putin,dar am sa spun un sfert de an,asa suna mai bn.Poate e putin timp,dar park a fost mai mult.S-au intamplat atatea care ne-au facut mai puternici si mai iubitori..cate ciondaneli,cate impacari suberbe, tachinari, cate alinturi...
Sunt atat de norocoasa ca te-am gasit...asa cu rele, cu bune esti al meu si numai al meu,iar eu sunt numai a ta.Pot spune ca am primit de la viata tot ce imi doream,pe tine scumpul meu ingerash.Atunci cand sunt cu tine,uit de tot si sunt cea mai fericita.Ma rog in fiecare seara sa nu te pierd pt k fara tine,viata mea, nu as mai exista..mi-as dori sa existam doar noi 2 pe planeta,sa fiu numai langa tn,crede-ma ca nu ma-s satura.As vrea sa fiu cu tine tot drumul,iar drumul nostru sa fie o eternitate.Imi doresc o viata intreaga cu tine.Vreau sa te am mereu si sa fi mereu cu mn pretutindeni.Esti minunea mea,tu mi-ai dat viata si park nu as fi trait pana sa te cunosc pe tine.
Stiu k nu sunt fata perfecta, ca nu arat ca modelele din revista,dar iti multumesc pt k ma iubesti asa cum sunt eu si nu ai incercat sa ma schimbi.Dar totusi m-am schimbat,am invatat sa iubesc,sa ma implic,sa uit trecutu care atata timp ma bantui,am invatat sa traiesc intr-o alta lume.Mi-ai schimbat viata,si mai schimbat pe mine.Tu esti universul meu.Lumea ar putea sa schimbe intreaga viata,dar nimik nu va schimba dragostea mea pt tine.Nu exista moment mai fericit decat atunci cand ma iei in bratele tale.Ai alungat nori din viata mea,iar acum tu esti soarele meu.Esti sufletu care mi-a umplut intreg trupul de fericire si iubire atunci cand era gol si singur.Esti ingerashul meu cazut din cer,esti darul meu de la Dumnezeu...tot ce iti pot oferi in schimb este dragostea mea sincera si inima mea.Iti multumesc iubitule,ca ai aparut si ai ales sa faci parte din viata mea.Iti promit ca nu o sa te dezamagesc,si voi pretui fiecare secunda alaturi de tine,pt k meriti.Daca te am pe tine,am totul.
Aceste 3 luni au fost cele mai minunate din viata mea.Au fost momente atata de magice pe care nici sa vreau nu le-as putea uita.Ma simt extraodinar langa o pers k tine.Esti cel mai minunat,ai cei mai profunzi ochii,cele mai dulci,moi si catifelate  buze pe care le-as saruta incontinu si cel mai frumos chip...esti Mumosul meu :X Esti pers pe care o iubesc cel mai mult si langa care vreau sa raman toata viata de acum inainte.Au fost momente in care ne-am certat,dar am stiut sa trecem peste ele pt ca dragostea noastra e prea mare,si nu putem st suparati unu pe altu mult timp.Ar mai fi multe de zis...dar nu mai am cuvinte ca sa exprim ce simt pt tine.Iti multumesc ink o data ca ai fost langa mine la bine si la rau,k ma iubesti si ma accepti asa cum sunt.Iti m ultumesc pt felul frumos si delicat cu care ma iubesti.Iti multumesc ca ai renuntat la unele lucruri pt mn,k mai pus pe primul loc,ca mai respectat,inteles si pt k mi-ai aratat ca ma iubesti cu adevarat,iar asta ma face sa fiu cea mai fericita.Pe viitor imi doresc sa ne iubim la fel de mult si sa avem cat mai multe momente frumoase impreuna,mai frumoase decat in aceste 3 luni.

Fabby esti  raza mea de soare,ingerasul meu,iubitul meu,mumosul meu,fluturashul meu,pisoiashul meu,printul meu,futbalistul meu..nu voi lasa pe nimeni sa se bage intre noi si te voi iubi mereu.

La multe Zeci de Luni Impreuna !!!
Te Iubescccccc Puiutz :X

2 comentarii: