marți, 1 noiembrie 2011

Sperante False

Totul pare un cosmar,si totu s-a intor pe dos.Ma simt lovita de un zid peste care nu pot sa-l trec.Inima mea ranita te cauta cu disperare.Totul parea asa frumos si bine pana cand intr-o zi ai rupt sufletul din mine.Park ieri era totu k la inceput si tu imi spuneai cat ma iubesti,dar nam crezut k tu poti fi altfel decat cum te stiam.Imi spuneai ca viata noastra are drum spre viitor ,dar acum ai distrus tot.Oricat as vrea sa uit ce a fost,inu pot,constiinta vorbeste si nu pot trece peste asa de ushor
Un sentiment destul de cunoscut imi inunda din nou sufletu.Strang din pumni,tremur,sunt agitata si imi este frica.Era totul un paradis dar acum este un paradis pierdut.Simt o dezamgire profunda,si in sufletul meu ploua. Niciodata nam crezut o clipa ca poate sa fie asa! Imi spui k ma iubesti..dar cum? ranindu-ma,facandu-ma sa plang? poate ma iubesti sau nu sau mai iubit..cn poate sti ce e in sufletul tau!Eu am crezut ca stiu,dar mam inselat.Rau gresesti cand ii spui cuiva ce iubeste,k il iubesti.M-ai lasat sa imi fac iluzi si sperante false pe care le-ai naruit intr-o singura clipa.Oare intelegi ce spun? poate te doare...dar eu ? Intelegi  ca in sufletul meu plang si pe buze am un zambet fals?Ce bine ar fi,dak as fi avut o memorie mai slaba..poate as fi uitat mai repede.Credeam ca dak voi oferi dragoste,voi primi acelasi lucru la schimb,dar din nou mam inselat.Visele mele s-au spulberat si le-am aruncat intr-un tomberon al dezamagiri.Nush ce sa mai cred,sunt confuza...durerea pe care o simt nici nu pot sa o descriu,inima ma doare atata de tare,ma inteapa si am impresia ca se farama in bucati...incer sa imi revin,e greu ..mie greu sa accept,sufar dar merg mai departe.Singurul lucru care il fac e sa zambesc,sa plang si sa iubesc.

Un comentariu: