joi, 13 octombrie 2011

Prima zi :X

Ce repede a trecut timpul,park ieri a fost ziua in care te-am cunoscut pt prima oara si mam indragostit de tn:x.De mult nu am mai simtit asta!Park ieri stateam in pat,ma gandeam la tine si iti dadeam mesaje...si park tot ieri tiam spus ce simt si tu mi-ai rasp la fel..si tot ieri neam intalnit in park..Atat de magica a fost acea intalnire? Din acea zi viata mea sa schimbat complet,soarele straluceste mai tare si viata mea a capatat un alt sens:X
Mai ti minte iub ?..Stiu k eu am ajuns prima la intalnire..si tb sa te astept,asa ca mam asezat pe banca noastra de langa lac si te-am  astept.Eram foarte emotionata,nush cum o sa fie sa trecem de la "cei mai buni prieteni" la stagiu de "iubit si iubita".Dar sti cum e?...intre un baiat si o fata nu poate exista doar o simpla prietenie.Uff cate ganduri imi treceau prin minte;))..si ai aparut tu zambind si am simtit acei fluturasi in stomac si pur si simplu in acele clipe miam pierdut toate simturile.Mi-ai zis ca vrei sa ma intrebi ceva si sa imi zici ceva..si mam speriat atat de tare..Mai intrebat dak vreau sa fiu cu tine? a fost atata de dragutz,niciodata nu am primit intrebarea asta...putini baieti mai sunt simtiti si pun intrebarea asta pe cand alti :-j Si tiam raspuns ca da:X si team intrebat ce mai vroiai sa imi zici.Mi-ai spus k mai e cineva care vrea sa fie cu tn..si ca ai refuzat aceea pers pt mn..si mam simtit atat de norocoasa. Apoi teai asezat pe banca langa mn..si vorbeam,dar nimik special nu se intampla,pana knd mai luat in brate iar eu simteam k incep sa ma evapor :)):X..si dupa a urmat acel sarut pe care EU ti l-am oferit si pe care miai spus ca il asteptai de mult:x..si din acea zi totu a decurs atat de frumos,pana si acum am impresia ca traiesc un vis:xdar nu e un vis,totul e real , esti numai al meu si te iubesc mult si sti cat de mult tin la tine,mai mult k la viata mea,fara tine nu am nimik si orice as avea nu mar face fericita,de cand te-am intalnit am numai bucuri :X iti multumesc pt fiecare clipa minunata pe care mi-o oferi,pt k ai grija de mn si pt k ma iubesti!

Un comentariu: