duminică, 9 octombrie 2011

frumusete uitata

Toamna..frunzele copacilor ingalbeniti si rugini cad,formand un covor multicolor..si la fel cad si eu pe ganduri,precum frunzele.In aceasta toamna ma simt bn...sunt mai visatoare,am revenit la normal,asa cum eram eu inainte...o mik fata in lumea ei de vise.Credeam ca nu mai stiu sa visez,credeam ca visele mele au fost luate precum vantul fura frunzele copacilor si le duce tot mai departe.Dar mam inselat,visele mele sunt aici ink cu mn,in mintea mea doar k nu mam ocupat asa mult de ele ca sa le dau contur.
Ce frumos e toamna.Imi place sa ma plimb pe strazile orasului sa-mi bucur ochii cu culorile multicolore ale frunzelor copacilor,sami las trupul mangaiat de vant si sa observ oameni care agitati si ganditori fug in toate directile grabiti..
Insa oameni au uitat sa se bucure de frumusetea vietii,de lucrurile marunte care ii inconjuara...sunt mereu preocupati de probleme,mereu super solicitati,mereu in graba ...oameni au devenit niste roboti care mereu se plang ca nau timp..dar oare sau oprit si ei pt o clipa sa observe lucrurile marunte si frumoase care ii inconjoara? Viata ne ofera atatea lucruri frumoase iar noi nu stim sa profitam de ele..oameni au inceput sa traiasca intro lume fara cer,fara copaci,fara gradini,pajisti ,ape,nori,soare.....ar tb sa se trezeasca si sa observe acete lucruri marunte dar totusi mari si frumoase care cu siguranta iar bucura...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu