miercuri, 19 octombrie 2011

Un moment magic

Am visat oare? Nu nu ,nu am visat, a fost adevarat..eram in bratele tale.Si acum inca mai simt parfumul tau pe haina mea.Inspir adanc,ma arunc in pat si visez la acel moment atat de magic.Pt cateva minute pot spune k intreg universul s-a oprit pt noi si doar noi 2 existam,timpul pur si simplu a stat in loc.Auzeam doar bataile inimii tale si imi placea la nebunie modul in care te jucai in parul meu si cu degetele mele,si ma tineai tot mai strans la pieptul tau.Fata mea privea in jos, incercad sa ascunda cat de vulnerabila eram in bratele tale.Realizez ca zambesti si inima mi se opreste.As vrea mereu sa stau asa in bratele tale,sa stau langa tine si sa iti aud fiecare bataie a inimii tale,sa stiu k fiecare bataie e doar pt mn.As vrea sa pot sa ma refugiez mereu in bratele tale ca intrun loc bine ascund numai de mine stiu,si nimeni sa nu ma poata lua de acolo.As vrea ca in fiacare seara sa te joci cu degetele-ti fine in parul meu  si sa-ti port parfumul mereu.Vreau sa fi mereu acolo...gata sa ma iei in brate si sa ma incalzesti,vreau sa iti doresti sa ma ai mereu langa tn.!
In bratele tale pot sa spun ca am descoperit o lume noua,numai a mea.Langa tine am descoperit o alta definitie a fericiri,am invatat sa respir alt aer si sa zambesc sub un alt cer.Te Iubesc Mult Ingerasul Meu!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu