duminică, 9 octombrie 2011

toamna in sufletul meu

In dimineatza aceasta e racoare...ma trezesc cu tine in gand,ma cuibaresc in asternutul pufos si ma las dusa de visari..telefonu vibreaza..vibrez si eu la auzul voci tale.As fi vrut sa fi langa mine,sa ma mangai si sa ma saruti..dar esti departe.Imi spui k ma iubesti iar eu simt incet cum ma topesc la auzul acetor cuvinte atat de scumpe pt mn.Ma dau jos din pat..ma duc la geam,inspir aerul rece si proaspat al acestei dimineti.Ploua marunt..si la fel ploua si in sufletul meu ,ploua cu stropi de iubire.Stropi de ploaie sunt lacrimile mele de dor  ce cad ..astept cu nerabdare sa te vad,sa ma strangi la piep sa-mi  soptesti usor k ma iubesti.
Daca fiecare lacrima de imi uda obrazul mi te-ar aduce cu un cm mai aproape de mn ..acum ti-as simti atingerea , te-as strage la piepti si atunci ultima lacrima va cadea pe buzele tale ...
Iubitule mai ti minte knd ne-am iubit in ploaie? Nu e trecut mult timp de atunci..neam adapostit la acel copac,pe acea banca de langa acel lac..Tremuram de frig..ai venit si mai luat in brate..si stateam amand doi si priveam jocul picaturilor de ploaie pe luciul lacului...mai sarutat si usor am simtit cum ma incalzesc,a fost un moment atat de magic. Apoi neam iubit la trunchiul acelui copac..atat de pasional ink uitasem de frig, de ploaie ,de timp...existam doar noi doi..iti simteam respiratia si iti auzeam bataile inimii. Nu as putea sa uit ziua acea...as vrea sa o mai retraiesc o data.
Uff dak ai sti ce dor imi e de tine si cat de mult imi lipsesti...Nici nu iti poti imagina...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu