duminică, 16 octombrie 2011

Am gresit. Iarta-ma!!!

Am greasit,e vina mea,dar de cand suntem impreuna am luptat ca sa putem fi fericiti,dar sa te supar nu am vrut.Tot ce vreau esti tu, sa fi bine si sa fi langa mn.Dar am gresit,orice om greseste ,iartama imi pare rau ca tiam creat o rana in suflet.Si eu team iertat la putin timp dupa o sapt impreuna,desi nu era o gresala de iertat...dar am trecut peste si tiam oferit sufletu la pachet cu toata increderea mea.Nu sunt perfect,stiu k am gresit si nu pot s-a mi-o iert k te-am suparat,insa te rog nu te indeparta de mine pt k te iubesc..si nu vreau sa te pierd dragostea mea.Esti cel mai frumos lucru ce mi sa intampalt in viata.Te iubesc enorm.mam comportat copilareste si te-am dezamagit.Tin mult la tine,si am nevoie de tine ca de aer ,imi lipsesti atat de mult,te rog incerca sa ma ierti si sa treci peste.
Ce sens ar mai avea viata mea fara tine?Sunt atat de orgolioasa,si orgoliul asta al meu va ruina toata dragostea si tot acest vis frumos,Nu vreau sa se intample asa.Ajutama sa scap de el,ajutama sa fiu iubita ta perfecta.Vreau sa lupt in continaure pt noi,vreau sa trecem impreuna peste toate,vreau ca iubirea noastra sa dureze la nesfarsit.Ink mai am un suflet de copil,si gresesc.Ink o data Iartama dragostea mea !!!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu