marți, 11 octombrie 2011

Am nevoie de tine

Sunt trista...incet incet mi-am pierdut orice urma de speranta si simt k nu mai pot continua.Ma prabusesc intrun amalgan de sentimente, nu mai stiu ce vreau,incotro sa merg,ce sa fac...totu e asa confuz.Park nimik nu mai are rost,sufar si tin in mine.Am incercat sa ma adun,sa ma prefac ca totu este bn si eu sunt fericita...dar nu e asa.Nu ma pot prefeca k e bn..pt k nu e.Atatea ganduri dau buzna in mintea mea si nush cum sa scap de ele.Sunt ravasita complet,park nu mai am aer sa respir si simt ca ma sufoc.Nervi au inceput sa se simta tot mai mult si ma simt infranta iar in sfarsit incep sa plang.
Tot ce vreau este sa ma arunc in pat si sa ma las prada asternutului pufos sa adorm si sa ma trezesc ...sa ma trezesc la tine in brate.Cu siguranta sunt asa din cauza k esti departe si mie dor de tine.Simt nevoia de caldura ta,afectiunea ta,iubirea ta,mangaierea ta si sarutul tau.Doar cu un simplu sarut ai putea sa ma aduci la normal si sa dai la o parte nori acestia de ploaie care sau abatut peste mine.Vreau sa ma trezesc in bratele tale..acolo e liniste,cald si bn,vreau sa ma strangi la piept sa ma saruti pe frunte si sa imi mangai usor paru...In momentu asta as da orice sa poti fi aici langa mn...am nevoie de tn iubitule aici si acum !

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu