joi, 7 februarie 2013

La multi ani Diana :X


Draga mea Prietena incep prin a-ti spune La multi ani ! Iti multumesc pt tot acest timp petrecut impreuna,pt momentele in care mi-ai fost alaturi si mi-ai demonstrat ca esti o prietena adevara :X Nu o sa uit niciodata cum ne-am cunoscut :))) hanoracu ala nenorocit :))) Mi-ai fost alaturi de fiecare data cand am avut nevoie! Ma simt norocoasa si fericita ca te-am intalnit! iti multumesc pt clipele in care stateai la telefon cu mine si ma consolai,impreuna am trecut prin multe si doar noi stim cat am suferit! Esti o prietena adevarata!
Am prea multe amintiri si clipe cu tine ca sa le pot spune aici. O da si abea astept sa iti iei carnetu si sa ma duci sa ma plimb departe de orashul asta :)) deci i-al o data :))
Cred ca cuvintele nu isi mai iau rostu ca sa sti cat de mult te iubesc si cat insemni pt mine,asa ca inghei aici.La multi ani inca o data,sti ca pt mine ai un loc special in sufletul meu si indiferent ce se va intampla voi fi aici! Te voi ridica atunci cand o sa cazi si te voi sustine indiferent de ce decizie iei! Sa fi sanatoasa si iubita !

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu