joi, 14 februarie 2013

Pofta


Mi-e pofta de sarutul tau,cat o ploaie care sa ma racoreasca si cat un soare care sa ma incalzeasca.Sarutul tau dulce ca ambra dulce a raiului,sarutul tau ca un anotimp.Prin atingerea buzelor tale sa ma faci sa ajung in infinit.As gasi edenul in el si nimic nu ar fi mai presus.

Mie pofta de imbratisarea ta tandra in care ma pierd si ma regasesc,in care nu mai am scapare si in care mi-as dori sa raman prizoniera.As gasi fericirea absoluta  si mi-ar fi de ajuns.

Mie pofta de o soapta suava rostita la ureche care sa imi redea speranta si sa imi dea fioruri de extaz.Mie pofta de iubirea ta fierbinte ca o torta plina de soare ce ma arde..mi-e pofta de tine.Tanjesc dupa atingerea ta,dupara satutul tau, vreau sa ma hranesc cu tine, sa te simt,sa te ating,sa fiu a ta.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu