joi, 31 ianuarie 2013

Cand sunt cu tine


Cu fiecare clipa langa tine totu devine mai dulce.Iubitule lasa-ma sa te privesc in ochii si sa gust savoarea buzelor tale moi ce aduc a miere.Sa ma desprin de realitate in imbratisarea ta suava.Atat de perfect e totu atunci cand sunt cu tine.Cuvintele nu isi mai au rostu,totu se pierde intru-un spatiu infinit marginit.Clipele dulci ale sufletelor noastre se intrepatrund
Iama de mana si hai sa pasim spre Nicaieri.Ia-ma in brate.Vreau sa iti simt buzele fierbinti  cum aluneca pe gatu meu,sa tremur la atingerea ta,sa ma fac mica si sa ma strang la pieptu tau,sa nu mai imi dai drumu din bratele tale.Sa ma poti pastra o eternitatea in stransaorea ta si nu m-as satura.
Cand sunt cu tine uit de tot si totu devine perfect.Lasa-ma sa te sarut de mii de ori si sa te iau de mana,sa fugim undeva,doar noi 2.De  fiecare data cand ma ti de mana,readuci raze de soare in viata mea.Cand sunt cu tine las totu deoparte si las ca vraja iubirii sa ma invaluie.Fiecare sarut al tau este ca o poarta catre o lume de vise...de fantezii.Prin ochii mei esti atat de perfect,esti visul meu,esti tot ce mi-am dorit.
Sunt multe de spus despre ce simt cand sunt cu tine.Gandul meu mere zboara catre tine.Te iubesc! :X

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu