vineri, 8 februarie 2013

Lor


Aveti dreptate! E vina mea ca sunt asa de slaba si ma pierd in sentimente.O parte din mine va fi mereu neputincioasa.Acea parte ma va face mereu sa ma mint singura.Dar totusi observ persoane in juru meu care imi ofera din dragostea si puterea lor,care imi redau speranta si forta de a mai putea zambi.Uneori suntem orbi si nu observam pe cei din jurul nostru care ne sunt alaturi.
Am prietenii,prietenii adevarati si de asta nu ma indoiesc!Au stiu sa imi ofere sprinjinul si dragostea lor si pt mine inseama comori pretioase.Am persoane de calitate langa mine,adevarate inimii valoroase.
Dar totusi au fost si persoane care au trecut cu bocancii prin viata mea.Persoane care cred ca stiu totu despre mine,dar care defapt nu stiu nimic.M-am imprietenit cu oameni carora le-am dat tot ce e mai scump si mai curat:increderea.I-am ascultat cand totu era mai greu,i-am ridicat si i-am iertat..pt k imi pasa.M-am imprietenit cu oameni pe care ii consideram persoane frumoase,suflete curate.Care credeam ca vor crede in mine si ma vor sustine.Oameni pe care i-am iubit si care au plecat din viata mea cu o parte din mine..Datorita persoanelor acestora am devenit puternica,am invatat sa-mi calc pe inima si sa nu am regrete.Lor le multumesc!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu