sâmbătă, 16 februarie 2013

Extaz



Ma privesti patrunzator in ochii..suntem atat de aproape unu de altu.Misteru ne invaluie,ma mangai usor pe obraz,ma saruti apasator si ma iei in brate.Imi zambesti in timp ce ma mangai si ma tragi in bratele tale..Imi soptesti k nu imi vei da drumu  niciodata.E atat de ireal dar esti aici langa mine.
Ma strangi mai aproape de tine si ma saruti.Ahh cat ador sarutul acesta atat de profund si suav,imi dai fioruri pe sira spinarii,fluturi in stomac si slabiciune in genunchi.Mi-e teama sa nu ma topesc si sa nu ma scurg pe trupul tau,dar daca ma gandesc mai bine imi surade ideea de a fi conturul tau,de sus pana jos,sa fi al meu cu totu.
Esti atat de fermecator cand ma tachinezi si ma musti de buza de jos,cand te joci cu varfurile degetelor pe conturul trupului meu.Inebunesc cand iti simt trupul lipit de al meu,dorinta incepe sa urle in mine iar pasiunea mea incepe sa o ia razna la fiecare atingere de a ta.Esti ca un drog,ca o licoare dulce din care as vrea sa sorb in fiecare clipa,de care sunt dependenta.O betie de sentimente ma curpinde la auzul soaptelor tale,la sarutul tau delocios si la atingerile tale fine.Ma las imbatata de sentimentul iubiri dintre noi doi.
Vreau sa raman captiva in bratele tale,nici nu as incerca sa ma eliberez pt ca e captivitatea pe care eu o ador.Sunt dependenta de parfumul tau,de pielea ta,de respiratia ta calda,de aroma si gustul buzelor tale.Esti  nebunia mea.Cand sunt cu tine fiecare particica din mine iti apartine.Incatuseaza-ma si fa-ma a ta,spune-mi ca nu imi vei da drumu,inebuneste-ma cu soaptele tale,adu-ma in extaz si lasa-ma sa fiu prizoniera ta.Sa fiu inchisa in trupul tau,sa ma subjugi cu atingerile tale si sa ma seduzi cu sarutarile tale.Ahhh ce nebunie ma cuprinde.
Priveste-ma si admira-mi strlucirea din ochii.Din cauza ta ard atat de pasionali de dorinta.Hai sa fim goi amandoi si sa ne lasam dusi de val.Sa fim captivi in noapte iar diminetza sa ne elibereze pt ca la sfarsitul zile sa ne incatusam din nou.Hai sa ne inlantuim si sa ne lasam ravasiti de emotii cu trupurile umede si tremurande.Sa adormim captivi unu in bratele celuilalt.Sa fim liberi decat dimineatza cand viata isi reia cursul.Hai sa facem ca noaptea sa fie nebunia noastra.Atatea nopti ne asteapta si timpul pare sa ne fie complice.Noptile sa ne incatuseze iar dimineata sa astompeze magia pe care o lasam in asternuturile moi.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu