joi, 28 februarie 2013

Daniela

Prietena mea Daniela a scris ceva foarte frumos...i-am sugerat sa isi faca un blog,dar ma refuzat asa ca am considerat ca ce a scris ea azi sa potez eu. Sper sa va placa..mie una mi-a placut! Si capu sus printesa mea,sa nu iti cada coroana! :*



Imi lipsesti .. Defapt , nu stiu daca imi lipsesti tu , sau clipele cu tine .. Ma gandesc la tine , si doar ma doare. Doare cand te vad de mana cu alta fata , doare cand stiu ca nu mai insemn nimic pentru tine , cand tu pentru mine erai totul . Adorm seara cu gandul la tine , ma trezesc cu gandul la tine , ma uit la telefon , sa vad daca mi-ai dat vreun mesaj si emotia sfarseste cu un siroi de lacrimi .. Deja telefonul nu mai are nici un rol in viata mea .. Nu mai esti aici Nu mai esti aici , sa ma certi ca stau pe mess , sa ma certi ca am dat un like vreunui baiat , nu mai esti aici sa ma suni de n ori , cand nu ti-am raspuns de prima data cand ai sunat . Imi e dor sa pierdem noptile vorbind prin mesaje , imi e dor sa adormim vorbind la telefon , imi e dor sa iti dau explicatii ce am facut , unde , cu cine , si de ce .. Imi e dor sa stiu de tine . Imi e dor sa ma strangi in brate si sa-mi soptesti ca ti-a fost dor de mine .
Unde esti ? Unde e tot ce mi-ai promis ? Ma intreb .. M-ai iubit vreodata ? Acel “te iubesc” a fost doar un text ? De ce nu mi-ai spus ca ai sa pleci ? De ce m-ai mintit promitandu-mi ca nu o vei face niciodata ? M-ai invatat sa iubesc , m-ai invatat ce inseamna iubire , atasament , devotement , respect .. M-ai invatat sa-mi fie dor , m-ai invatat sa stiu sa astept si sa lupt pentru ce-mi doresc .. Dar nu m-ai invatat cum sa traiesc si fara tine ..
M-ai abandonat , inlocuit , tradat , parasit .. M-ai lasat singura , desi stiai ca nu pot merge de una singura pe acest drum .. Ai plecat , fara sa privesti in urma . Ti-as reprosa ca m-ai mintit , ca m-ai folosit , ti-as reprosa ca doar te-ai jucat cu mine .. Dar nu pot.

Iti dai seama ce ai langa tine , atunci cand nu mai e a ta/al tau .. Pana sa te intalnesc pe tine , am crezut ca e doar un text , o vorba pe care toata lumea o stie . Insa , e mai mult de atat .. Stiu ca la inceput am fost rea cu tine , te-am jignit in nerepetate randuri , te “atacam” ori de care ori aveam ocazia .. Mi-am dat seama abia apoi cat insemni pentru mine , abia atunci cand alta avea ceea ce imi apartinea . Te-am cautat , te-am asteptat , si ai fost din nou al meu . Ti-am spus pentru prima oara “te iubesc“ , iar de atunci , am devenit un intreg . Viata mea nu era roz , da rasa mi-o faceai tu . Eram fericita , implinita ..
Acum nu esti langa mine . Nu esti aici sa ma ridic cand simt ca pic .. Nu esti aici sa-mi spui ce e bine si ce nu .. Nu esti aici , nu esti aici cum erai odata ..
Iarta-ma ca am crezut ca nu esti ca restul .. Iarta-ma ca am crezut ca ma vei strange strans de mana si niciodata nu-mi vei da drumul . Iarta-ma ca am indraznit sa cred in tine . Iarta-ma ca am crezut ca ma iubesti . Iarta-ma ca te iubesc ..
O sa-mi treaca ? O sa uit de tine ? Da . Poate ca asa e . Dar niciodata nu te voi uita . Nu voi uita ca odata , inima mea a batut pentru tine , nu voi uita ca ai fost o parte din mine . Nu am sa uit ca odata m-ai facut fericita , cum niciodata nu voi uita si cat m-ai ranit ..
Ti-am spus ca stiu cand minti , si nu trebuie sa-mi spui ce-ti doresti , fiindca te simt . Nu ai vrut sa ma crezi .. Dar da , am acceptat sa te las sa crezi ca ma poti manipula .. De ce am facut asta ? De ce te-am iertat de atatea ori ? Nu pentru ca la sfarsit pareai “nevinovat” . Te-am iertat pentru ca nu vedeam viata fara tine .. Imi era teama ca voi ramane cu nimic .
M-ai lasat sa ma mint singura . M-ai lasat sa cred ca langa tine voi fii fericita o viata . M-ai lasat sa visez , ca apoi sa-mi iei totul . Imi creasem propria lume , in care te-am inclus pe tine . Erai universal meu . Ma vedeam langa tine , cu inca doi copii . Traiam prezentul , si-mi construiam viitorul . Visam la noi , peste multi ani . Eram adolecenta indragostita pentru care tu erai tot ce imi doream .

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu