sâmbătă, 3 decembrie 2011

My Own Universe

Ma retrag incet inapoi in lumea mea de vise.Aici nimeni nu imi face rau,aici am propriul meu universul construit de mintea si imaginatia mea,aici e bn....aici pot face ce vreau si nimeni nu ma cearta.Am sa ma inchid in mine,in lumea mea caci realitatea este prea dura pt sufletul meu atat de sensibil.Cateodata zidul realitati prea inalt ma izbeste prea tare si nu-l pot strapunge...dar am lumea mea.Sunt o visatoare,in lumea mea am tot ce imi doresc
In lumea mea de vise tu esti o petala de floare iau eu  picatura de roua ratacita pe frutea ta,apoi tu esti un fluture si eu o soapta de vant ce'si mangaie singuratatea...in lumea mea ne tinem de mana si zambim.In lumea mea nu exista pronumele "eu" ci "tu"!Acolo esti cum vreau eu si doar al meu si nimeni nu poate sa mi te ia.
Sunt o visatoare..imi creez sperantele imbracandu-le in vise!Sunt pierduta intr-o lume a viselor,imi era dor sa ma pierd din nou in neantul imaginatiiei mele,am crezut k nu mai pot visa dar iata-ma tot eu cea veche,nu am disparut nicaieri sunt tot aici si privesc cu ochii mintii lumea mea de vise! Nimeni nu a putut sa ma schimbe,am vrut sa dau la o parte visele,dar nu pot trai fara ele...lumea aceasta a realitati are prea putine usi deschise iar eu ink mai sunt un copil cu vise,si vreau sa raman in continuare acel copil vesel pt k traiesc in lumea mea,iar acolo am tot ce imi doresc.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu