sâmbătă, 31 decembrie 2011

A mai trecut un an!

Timpul nu sta pe loc,si iata-ne aici realizand ca suntem la sfarsitul si inceputul unui alt an .Nostalgic imi indrept gandurile in trecut si imi amintesc cu oarecare mahnire clipele fericite pe care as vrea sa le mai traiesc inca o data si ink o data dar cu lacrimi pe obraji imi amintesc  si perioadele care m-au maturizat.Sunt constienta de ani ce ii am in urma dar si de cei pe care ii am fata..oare acest an il voi trece?Oare va mai fi un an de indurerare pt mn?Cate personae am facut fericite in acest an?Cate lecti am invatat si cate greseli mi-am acoperit?Ink nu sunt mare,iar povara anilor lasati in urma ink nu o simt..oare la anu ce voi spune?
A mai trecut un an din viata noastra,din viata tuturor cu lucruri si intamplari bune,sau altele mai putin bune.In pragul acest dintre ani..am realizat ca totusi am invatat ceva,am dobandit ceva pe parcursul acestui timp..am invatat sa iubesc,sa iert,sa fiu mai buna,mai rabdatoare ...astazi mai asez ink o caramida peste si maine ink una la temeliile viitorului meu,al nostru,al tuturor,ca peste o perioada buna de timp sa vedem un zid..Asadar nu lasati o zi sa treaca fara ca macar sa  fi facut ceva din ce vati propus.Puterea de a schimba ceva in spre bine,sta in noi.Si daka azi e ultima zi,si anul 2011 se incheie,haideti sa terminam tot ceea ce neam propus si anul ce vine sa fie incununat cu succese.
Va urez ca anul ce vine sa va aduca tuturor numai bine,sa va dea tot ce va doriti..fericire,sanatate si norok.La Multi Ani !!!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu