sâmbătă, 31 decembrie 2011

Dorinte


Lista de dorinţe pentru Anul Nou!
Promisiunea nr. 1: Promit să Sa am grija de Fabby si sa nu-l mai supar:X
Promisiunea nr. 2: Promit să fiu mai atentă la şcoală
Promisiunea nr. 3: Promit să scriu mai mult şi să public cât mai des [sper să mă ţin de asta!]
Promisiunea nr. 4: Promit să nu mai fiu aşa o scorpie când mă enervez.
Promisiunea nr. 5: Promit să fiu mai cuminte anul acesta
Promisiunea nr. 6: Promit să visez ca şi până acum! Să nu mă opresc din visat niciodată!
Promisiunea nr. 7: Promit să nu mai fiu aşa delăsătoare, uneori!
Promisiunea nr. 8: Promit să fiu mai bună anul acesta!
Promisiunea nr. 9: Promit să îmi ascult părinţii şi să urmez cele trei reguli… [R.1: Părinţii au dreptate!.. R.2: Părinţii au întotdeauna dreptate… R.3: Dacă părinţii nu au dreptate reciteşte regulile de mai sus!]
Promisiunea nr. 10: Promit să nu mai cheltui banii pe prostii.. [imposibil!!!]
Promisiunea nr. 11: Promit să respect toate regulile de mai sus, dacă nu în totalitate, măcar pe jumătate.
In concluzie imi doresc sa iau totu de la 0.Sa uit de trecut si  sa iau de la inceput pe mai multe planuri.Dorinte noi,trairi noi...sper sa fie bine,fara dezamagiri si cat mai multe impliniri..in rest:HAVING FUN LIVING MY LYFE !!!

Un comentariu: