vineri, 30 decembrie 2011

Un craciun de Vis

Am trait un Craciun al iubiri,plin de magie alaturi de cea mai scumpa fiinta din viata mea.Un Craciun de poveste.Mosu mi-a adus ce mi-am dorit,pe iubitul meu alaturi de mn in aceste zile de sarbatoare atat de magice si pline de pasiune si caldura.Imi lipsea atat de mult sentimentul asta pe care in sfarsit lam regasit.Cel mai dulce cadou este ca am putut fi alaturi de familia mea impreuna cu iubitul meu.In aceasta perioada am invatat sa iubesc cu toata inima si sa iert..doar acesta este deasemenea si spiritul Craciunului!
Nimic nu se compara sa stai cu persoana iubita,sa ii spui ca tot ce iti doresti este sa il ai! Micul cadou primit de la el este bine venit,dar park tot prezenta persoanei lui ma incanta mai mult si nu vreau sa mai plece de langa mine.Momente atat de romantice,noi doi impodobind bradu si cantand colinde.Seara cand bratele tale puternice imi infasurau mijlocul pana cand iti simtea trupul tau cald,saruturi parimase,mangaieri tandre totul e ca un vis>Atat de magic..asta nu poate sa insemne decat povestea unu Craciun de vis
Not all gifts are under the three


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu