miercuri, 23 noiembrie 2011

As vrea

As vrea sa fiu raza de luna ce patrunde noaptea la tine pe ferestra,sa ma razfrang asuprati trupului tau plapand si sa-ti vechez somnul.As vrea sa fiu lumina calda a diminetii ce-ti gadila genele dulci pt a-ti deschide ochii...sa fiu raza de soare blanda si firava ce-ti mangaie obrajii.As vrea sa fiu roua de pe firele de iarba ce-ti saruta gleznele, sa fiu un cantec al unei pasari sa te incant mereu.As vrea sa fiu o adiere de vant salbatic ce-ti rasfira firele de par.Sa fiu o floare mica si tacuta ce-ti cere mangaiere,sa fiu un gand raslet ce te face sa tresari cand esti singur,iar tu sa fi spijinul meu in lumea mea cufundata in visare.
Pt a nu-ti vedea zambetul niciodata umbrit as cauta lumina in intuneric,pt ca ochii tai sa nu fie tristi as invia frunzele ce mor toamna,pt ca pasii sa-ti fie calauzitii tot timpul as lua stelele ce pe cer ca sa iti luminez calea..Pt iubirea ta as ingheta soarele si as seca marile,as transforma clipa in eternitate.Pt cuvintele pe care nu am avut curaj sa le rostesc as face ca timpul sa fie reversibil.
As opri timpul in loc  de fiecare data cand te sarut as face ca totul sa para rai pt a te face cea mai fericita persoana de pe acest pamant.As face ca fiecare minunt impreuna sa para un soare ce nu apune niciodata..as face fecare atingere si imbratisare sa iti dea aripi sa zbori, sa iti aduc lumea la picioare atunci cand esti langa mn.
Tu esti coltul de meu de paradis pe care doar chii mei il poate vedea.Sufletul meu este bolnav de tine.Esti fericirea mea,esti ca o flacara aprinsa in inima mea.Esti o stea stralucitoare,cheia ce mia deschis sufletul sa iubesc.Esti tot ce mi-am dorit..m-as putea pierde in lume dar pe tine te-as gasi si la capatul universului, e ceva inima mea ce nu poate fi despartit de tine,acel ceva ma facut pt totdeuna a ta! te iubesc

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu