miercuri, 7 decembrie 2011

This is me

Daca suntem impreuna nimik nu ar trebui sa fie imposibil!  Nu vreau sa ma ascund dupa zambete false,m-am saturat sa tin totu in mn,sa ascund absolut totu in inima mea si sa sufar in tacere.Vreau sa fi langa mine si sa ma intelegi.Vreau ca atunci cand plang ,u sa imi stergi fiecare lacrimi care-mi aluneca din ochii,atunci cand imi este frica sa ma iei in bratele tale calduroase sa simt k esti alaturi de mine.Cand sunt fericita si rad, razi si tu cu mine.Lasama sa fiu copilul din ochii tai,micutza ta fetitza rasfata care tanjeste dupa iubire..nu ma schimba caci imi era dor sa fiu eu.Iubestema asa cum sunt caci la final nu voi mai avea aceeasi aroma.
Accepta-ma asa cum sunt ..aici ...acum...iama in brate si topeste-ma in tine toata! Nu ma judeca si iama asa cum sunt eu !

Şi aşa voi fi cum sunt...
Sunt lacrimă şi cânt...
TU care vrei să fiu a ta...
IUBEŞTE-MĂ AŞA!

 Dar o sa ma schimb daca tu crezi k e mai bn pt noi!!! 




te iubesc :X

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu