joi, 3 noiembrie 2011

Iubirea adevarata trece prin foc si apa

Am crezut k nu mai exista speranta,dar speranta se naste iubind,iar eu te iubesc.Nu te pot inlocui cu nimeni,nu este nimeni mai bun ca tine,mai frumos,mai plin de bunatate in priviri,nu vad pe nimeni chiar de mi-ar st in fata,eu te vad numai pe tine.Te pretuies mai mult ca orice,si ador sa imi petrec fiecare secunda cu tine.Tu in ochii mei stralucesti mai tare decat razele soarelui,iti daruiesc tie fiecare coltisor din sufletul meu sa-l incalzesti cu dragostea ta.Tot ce imi doresc esti tu,numai pe tine te vreau.Vreau sa fac parte din viata ta,vreau sa ma iubesti numai pe mine,sa fiu doar a ta si tu doar al meu.Nu vreau sa ne mai pierdem...vreau ca dragostea noastra sa invinga tot si sa trecem peste toti si toate.Avand dragostea ta am tot...sunt biencuvantata pt ca ma iubesti si sper sa ma iubesti in continuare mai mult!
Hai sa fim doar noi ! sa simtim parfumul dragostei,sa te simt numai pe tine si tu numai pe mine,sa simtim numai iubirea noastra.Sa zburam impreuna pana pe Soare.Sa traim povestea noastra de dragoste.Hai sa fim Romeo si Julieta,sa uitam de tot si sa ne amintim numai de dragostea noastra,sa luptam pt ea .Sa fim doar noi! Eu si Tu , fara restu lumi!
As vrea sa fugim in lume,sa plecam departe sa fim doar noi doi,undeva pe o plaja indepartata pe o insula pustie.Vreau mereu sa ma iei in brate sa sa imi soptesti la ureche ca ma iubesti.Vreau sa ma trezesc dim si sa te gasesc langa mn sa imi spui "neatza iubirea mea,ai dormit bn?" vreau sa iti aud inima cum bate,vreau sa fim singuri..noi 2 , mare si vantu ce bate ushor.Vreau sa te am in fiecare secunda iubirea mea.Crede-ma ca dak te-as pierde nu as avea dc sa mai traiesc.Esti abosul totu pt mine.Vreau sa fim doar noi 2 pe vecie!
Te iubesc Fabby :X

Un comentariu:

  1. sper sa fiti fericiti impreuna :*:*:*si sper ca "cumnatelul" meu sa aibe grija de tn si sa nu te mai supere :*:*:*:* Te besk pufiiii :X

    RăspundețiȘtergere