joi, 10 noiembrie 2011

Ma gandesc la cearta de ieri,si imi doresc sa nu ma fi nascut.Simt k inebunesc,nu pt prima data am calcat din nou stamb.Nervi au pus stapanire pe mn,si nu am mai putut gandi limpede,nu am putut sa ma gandesc ca te ranesc.Au fost de ajuns doar cateva minute pt a incendia totu.Dar au fost doar niste cuvinte aruncate in vant,niste cuvinte negandite,dar degeaba,nu pot da timpul inapoi k sa pot repara gresala.
Zambete false,priviri pline de ura, cuvinte aruncate in vant si toate fara nici un motiv...distanta mare  dintre noi doi ma starnea mai rau.Nu ma mai puteam controla...imi venea sa urlu,si brusc dintr-o data am uitat de tot.Dintr-o data m-am simtit lovita de un val de caldura,am simtit cum timpul a stat in loc si eu ma afundam intr-un abis de lumina.Pe moment nu am realizat ce...dar am deschis ochii si erai tu,m-ai tras de mana spre tine,si m-ai luat in brate.Nimik nu mai conta acum ca m-ai gasit si mai adus inapoi...dak ai sti cat de mult am asteptat.
Imbratisarea ta e ca un val cald intru-un ocean de gheata,iar atingerea ta e ca un elixir magic ce imi da betia necesara pt ca simturile mele sa urce pana la cer.Ma ridici si te invarti cu mn...totul e ametitor,in stransoarea ta visurile ma poarta tot mai departe,peste munti si vai,peste mari si oceane,in cer,spre univers.Nu cunosc nimik pe pamantu asta mai frumos decat imbratisarea ta,nu cunosc un cer mai senin ca azurul imbratisari tale.Sarutul tau diafan imi da puterea sa deschid ochii sa te privesc.
Tu esti...esti ingerul meu..dc a durat atat?,dc m-ai lasat sa zic cuvintele acelea cand puteai sa opresti totu atat de simplu...dar acum e bn,sunt aici in brate la tine si nimik nu mai conteaza decat iubirea noastra.Uite cat de ushor m-ai imblanzit...uite cum dintr-o leoica turbata m-ai transformat intr-un miel bland,uite cat de ushor m-am inmuiat in bratele tale si mam lasat prada imbratisari tale atat de dorita.Acum de-as putea sterge acele cuvinte care te-au ranit...dar o voi face.Iubirea e mai presus de orice....stim amand2 k daca totul cade in jurul nostru,noi ne vom ridica tinandu-ne de mana, ne vom scutura de praf..gata de o noua lupta! Te iubesc :X !

Un comentariu: