miercuri, 23 noiembrie 2011

Nu uita ca te iubesc

Iubitule am nevoie de tine ca sa merg mai departe..imi doresc sa te am langa mn o viata intreaga poate si mai mult.Vreau sa fiu a ta pt todeauna sa ma bucur de prezenta ta,atingerea ta,sarutul tau,dragostea ta,trupul tau.Pana sa te cunosc am crezut ca nimik nu mai are sens,ca iubirea chiar nu mai exista,ca nu o sa mai pot iubi niciodata de teama sa nu fiu ranita..k nimeni nu va dori sa st langa o persoana ca mn si nimeni nu ma va accepta asa cum sunt eu.Desi credeam a totu e pierdut,fara rost si sens...ai aparut tu ca un ingerash in viata mea,mi-ai luat de mana si in momentul acela mi-ai atins sufletu..te-am privit in ochii si am stiu k iubesc...k te iubesc.Am simtit k sunt vie..ca totu are culuare din nou.Esti cea mai minunata fiinta din viata mea pe care Dumnezeu mi-a scos-o in cale.Esti persoana care ma facut sa iubesc si sa simt din nou.As vrea sa fiu cu tine mereu..sa ma saruti asa cum nu a facut-o nimeni niciodata,sa ma managai,sa te joci in parul meu si sa ma cuprinzi in bratele tale sa-mi soptesti cuvinte pe care nimeni nu mi le-a spus niciodata.
Iubitule vreau sa sti k inima mea nu e intreaga dak nu esti tu.Sa nu mai uiti niciodata ca esti cel mai pretios lucru din viata mea si dragostea pe care ti-o port nu se va stinge niciodata.Atunci cand sunt cu tine pare totul schimbat in jur si timpul se opreste in loc numai pt noi doi.Te ador si te doresc asa cum doreste desertul apa,te iubesc asa cum iubesc florile pamantul,asa cum pasarile iubesc cerul..Traiesc prin tine si pt tine.Langa tine am invatat sa iubesc,sa iert,sa sper ...
Credema ca dak as fi un norisho as st mereu deasupra ta,dak ai fi pamant eu as fi apa,dak ai fi un sunet as fi chitara ce atinge aceea nota profunda,dak ai fi o floare eu as fi albina,dak ai fi un rau , as fi soarele care te-ar incalzi...fara tine nu as putea trai in aceasta lume si nici in alta ,caci fara tine ziua e fara soare si noaptea fara stele.
Te Iubesc din toata inima mea Faby :X!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu