luni, 14 noiembrie 2011

Noapte de neuitat

Ce sa intamplat ? Am adormit...ceasul arata 2 dimineatza.Ma intorc pe cealalta parte knd simt k mai e cineva cu mn in pat.Somnoroasa ridic capu de pe perna si observ ca nu am visat.Un trup firav doarme linistit langa mine.Zambesc...ma apropi ushor de tine,te cuprind cu mana sa te iau in brate,si cu cealalta ma joc in parul tau moale.Te sarut ushor pe gat...esti ca un copil cand dormi,atat de dragutz,inofensiv si lipsit de putere..dar aparentele insala.Imi lipesc trupul de al tau, nu am somn caci imi era prea dor.Brusc fluturasi din stomac isi fac aparitia.Tineam ochii inchisi si simteam totul...rasuflarea ta precipitanta cand calma,bataile inimii tale,caldura emanata de corpul tau.M-ai simtit si te-ai trezint...ochii tai ce stralucesc in noapte ma fac sa inebunesc,tenul tau,parul tau..buzele tale moi ahh buzele acelea fierbinti le-as saruta non-stop.Imi zambesti si ma saruti ushor,apoi ma cuprinzi cu mainile de talie.Ma inebuneste felul in care imi conturezi formele corpului cu atingeri ushore abea simtite...simturile mele nu se mai satura de tine.Simt cum ushor devenim acelasi trup,un trup cu doua inimi care se iau la intrecere care bate mai tare intr-un ritm alert.Prind cersaful in mana si imi arcuiesc spatele...un val de senzatii cunoscut doar pt noi imi strabate intreg corpul.Deschid gura ca sa zic ceva dar cuvintele nu vor sa iasa..imi pui mana la gura si ma saruti pe gat.Incet..dupa zeci de minute de placere atingem punctul culminant.Dupa ce respiratia noastra a revenit la normal iti soptesc la ureche ca te iubesc si ma ghemuiesc la pieptul tau,adormind din nou.
Dimineatza ne gaseste impreuna,unul in bratele ceiluilalt.Sforaitul tau nu prea tare,e atat de dulce si ma face sa rad.Te privesc cum dormi si simt cum sentimentele ma inmoaie ushor.Iti soptesc ca te iubesc si te sarut.Ai deschis ochii si mi-ai raspuns la sarut...atat de gingas.Asta este tot ce mi-am dorit ..aceasta dimineatza in care sa ma trezesc langa tine,in bratele tale..un vis pe care mi l-am dorti enorm,ceva nematerial dar atat de frumos.
Vreau sa-ma trezesc dimineatza de dimineatza in bratele tale,sa ma trezesti cu un dulce "te iubesc" si un sarut pasional.Vreau sa ne trezimt dimineatza imbatati de iubire,sa ne iubim..apoi sa ne bagam din nou in patura,sa adorm in stransoarea bratelor tale si cu capul pe pieptul tau simtindu-ma protejata si iubita, ascultandu-ti bataile inimi si simtidu-ti respiratia calda.Vreau sa te am in fiecare clipa langa mn,sati arat cat de mult insemni,sati arat ca tu esti intreg universul meu.Un vis...sper sa devina realitate,sa-l facem sa prinda contur.
Te iubesc mult!

Un comentariu: