vineri, 3 iunie 2011

Pt o clipa am zburat

Stiam k o data si o data te voi intalnit...si atunci pt prima data am simtit acei "fluturashy din stomac".Nu sti cum m-am simtit knd pe ecranul telefononului meu aparea numele tau.Inima mea incepuse sa bata tot mai tare,am inceput sa transpir si sa ma balbai.Vocea ta era asa de suava,si sincera si park intreg univerul in clipa aceea ai fi fost tu.Tot timpul am asteptat acel baiat care sa ma iubeasca sau mai bn spus care sa ma faca sa cred ca sunt iubita.Si ghici....knd nici nu ma asteptam la asa cv,ai aparut pur si simplu ....si cu cat ma indrept spre urmatorul an din viata mea imi dau seama k eram gata sa renunt la tot pt o singura clipa de iubire cu tn.
Pt mn esti si azi baiatul perfect.Cat asteptam  cu sufletul la gura infiecare zi sa dai un msg sau un semn de viata.....Tu ai fost cel ce ma schimbat si ai reinviat copilul din mine..
In ziua knd plangeam ...ai venit tu ..atat de dragut ink ma intrebam dak chair merit asta?Mi-ai rostit tot felul de cuvinte..tot la ce am visat si mai facut ce-a mai fericita..Pt k simteam acel sentiment minunat....in fiecare zi imi era dor de tn si asteptam cu nerabdare sa te revad...cu tn timpul mi se parea prea scurt si fara tine prea lung.Dar tot acel vis frumos sa prabusit atat de repede asa cum si a venit.Nu o sa mai dau ocazia sa ma iubesc din nou.Cateodata aripile se rup in doua dar voi incerca sa zbor in continuare.
Pana si azi dupa atata timp te mai iubesc  pt k simt un gol in sufletul meu k nu te am.Toate sentimentele m-au facut asa si intotdeauna o sa ma gandesc "ce fericita eram knd il iubeam pe _ _ _ _ _ _..Knd te-am revazut azi mi-a venti sa te iau de mana si sa ma cuibaresc la  pieptul tau asa cum faceam mereu....dar mi-am amintit ca a fost un vis frumos ce sa terminat.Tu mi-ai zambit si ai trecut mai departe pe langa mine lasandu-ma in urma k pe o umbra. dar eu nu te voi uita niciodata,in adancul sufletului meu este scris numele tau ca pe un copac ,acolo e locul tau si niciodata nimeni nu-l va sterge.Clipele traite ramanc in continuare o amintire aprinsa in inima mea.Azi knd sa intamplat acest lucru si te-am privit in ochii mi-am spus in gand "doare dar nu pot sa te uit",am ramas cu un sentiment profund pe care nul pot sterge asa usor.Nu imi pare rau .....dar cateodata imi lipsesti la nebunie .Iti multumesc pt toate momentele frumoase pe care mi le-ai daruit,pt tot ce am de la tine,pt tot acest sentiment pe care nu l-am trait niciodata,si zambetul asta care tot de la tine il am.Nu o sa te uit....esti baiatul din sufletul meu  doar o sa incerc sa nu te mai iubesc.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu