vineri, 3 iunie 2011

Doar o sansa..

 Merg singura pe acelasi drum...trista sin gandindu-ma la tine.Bravo te-ai schimbat in tot acest timp...bravo pt visul frumos dar si trist pe care mi l-ai dat.....Multumesc pt amintiri macar cu atata am ramas...
Te-am adorat...te-am iubit si te iubesc..dar o sa imi treaca,timpul le va rezolva pe toate.Nu mai am ce sa astept...decat profunda uitare....si doare atat de rau si imi vine sa tip,sa urlu si sa plang....
Vrei o fata matura...atunci  de ce pe mn mai facut copil...dc m-ai schimbat din fata matura care eram ..si mai facut asa..? k dupa sa ajung sa aud ca vrei o fata matura...E trist si doare atat de tare...
Stiu ca sunt departe de perfectiune, ca sunt cateodata insuportabila si nu stiu sa imi exprim sentimentele,ca sunt o proasta...dar asta sunt eu ..nu copiez pe nimeni ...imi place sa traies viata din plin...si iubesc...gresesc cu ceva?
Cum i-ai spus si ei "cu ce ti-am gresit eu tie in viata asta de nu imi acorzi nici o sansa?"...dar eu?....eu tie?...cu ce ti-am gresit..?..Mda...ajung sa cred..cel ce iubeste da dot din el..si cel iubit isi bate joc..
Cik nu te inteleg......Dar m-ai lasat sa te inteleg...? Mi-ai acordat vreo sansa?Mi-ai spus cv si eu nu te-am inteles?Dc nu zici....cere si ti se va da!Dar tu ai ales sa taci..si sa ma ranesti..ai jucat teatru si eu am crezut in cuvintele tale.
Poate nu sunt frumoasa, inteleg. Poate nu am ceea ce ar trebui sa aibe o "domnisoara" de 16 ani.
Dar, macar, pot sa inteleg.
In fine lasa...dar iti multumes pt iubire,pt ce m-ai invatat.Esti o persoana important pt mn,Sper sa reusesti in viata ..si zambeste tot timpul dasta mam indragostit eu de tine.
Piesa pe care mi-ai dat-o tu si azi  o mai asc din nou si in fiecare zi..

(Chiar dacă nu ajuta cu nimic, aş vrea să te strâng în braţe şi sa plang. Asta e ultima dorinţa legata de tine).

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu