joi, 16 iunie 2011

Way back into Love


Dupa atata timp trecut....din nou acel sentiemnt ciudat pune stapanire pe inima mea si ma face sa urc pe culmile dragostei,lovindu-ma cu tampla de stele ...Sentimentul acesta placut nu credeam ca o sa-l mai simt vreodata dar iata ca sa intamplat pana la urma..si e atat de minunat sa fi indragostit,sa simti ca zbori ,ca toata lumea este numai a ta, ca tot ce e in jurul tau nu mai conteaza si el e centrul universului tau.Atat de fascinant, de placut....dar e un sentiment care pe neasteptae te izbeste ,nici nu iti dai seama....dar care totusi pleak atat de ushor..lasand amintiri si o inima franta....Cik dragostea adevarata e doar o data in viata...oare cum ne dam seama care a fost accea?...dar dak sunt mai multe?...cert este ca dak nu am iubi am trai numai in ura si dispret....iubirea ne da aripi si ne facem sa dam totul din noi pt pers iubita...
In tot acest timp...am asteptat sa apara cv...Fara sa iubesc ma simteam trista,abatuta si singura desi aveam o gramada de lume in jurul meu....Dar cum am mai spus, iata sa intamplat si e minunat sa simti din nou acest sentiment pe care ai crezut k la-i pierdut dar lai regasit..dupa o perioda lunga in care tia lipsit cu desavarjire si dupa care ai tanjit atata.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu