vineri, 10 iunie 2011

O lume de vis

Toti  avem o lume a noastra..unde speram ca o sa ajungem si in care ne refugiem defiecare data  knd simtim nevoia de liniste si pace.
Lumea din imaginatia si mintea mea nu este roz bombon cu  inorogi inaripati,printi pe cai albi,zane, nori din vata de zahar si case din turta dulce...;))...desi sunt delicios :X dar deja e prea mult ca sa se transforme in realitate
Totusi eu visez la o lumea a mea in care oamenii sunt mai buni,mai intelegatori in care nu mai exista razboaie si lupta aia pt bani, in care baieti stiu sa se comporte frumos cu o fata,o lume in care sa nu mai existe distrugere si poluare....In ziua de azi nimanui nui mai pasa ca planeta asta se duce de rapa...tare mi-ar placea sa fiu cnv ..sa fac cv maret..:))
 As vrea o lume cu mult verde si  albastru...cu flori si fluturi ...cu copii care se joaca,rad si sunt prieteni...cu animalute  pufose si dragutze....si desigur sc sa nu mai exista :))=))...dar fara ea nu se poate face nimik..deci sa o punem si pe ea acolo..:))...si cv foarte important ,o lume in care toti sa fim prieteni ..ce paote fi mai frumos in lume decat sa sti ca cuiva ii pasa de tn si iti este alaturi la bine si la greu.Aristotel  susţine  că: ” Nimeni  nu  poate  trăi  fără  prieteni , chiar  dacă  stăpâneşte  toate  bunurile  lumii “.El chiar are dreptate...fara prieteni..nu am trai..si am fi pierduti...chiar dak am avea tot..deci hai sa ne schimbam pe noi ..iar apoi pe cei din jur..sa facem ca lumea sa  fie mai buna si prietenia si dragostea sa fie la putere..sa facem o lumea de vis sa fie o lume reala..:X...Fithting :X

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu