marți, 31 mai 2011

Best friends

In ziua de azi cu greu mai gasesti prieteni adevarati.Am multi prieteni dar numai cativa sunt adevarti si cei mai importanti sunt :

SySy DaNy :))
Chiar dak ne cunostem de putin timp noi ne-am apropiat foarte mult si am realizat ca imi este o prietena adevarata.Nici odata nu ma lasat singura..si nici eu nu o voi lasa.Ea a fost sg care mereu ma ajutat..si ma salvat atunci cand am simtit ca lacrimile m-au inecat.Au fost momente grele in care ea ma ajutat mult si fara ea langa mn sigur nu as fi putut
Chiar dak e putin timp putem zice ca ne stim dintotdeuna .Au fost clipe in care ne-am certat dar a doua zi ne impacam si nimik nu s-ar fi intamplat....:XSysy Mea Indragostita:X .(sa nu ma bati)..:))voi fi mereu langa tn...si iti pormit k amand2 vom reusii ceea ce ne-am promis..:X si iti multumesc k mai iertat de atatea ori cnd te-am ranit si tu ai trecut cu vederea...:*.
Pufoshenia Mik :X
Ne stim de mici..:X...O prietena adevarata si frumoasa pe care ma pot baza mereu si careia pot sa ii spun orice.Ma intelege si ma sprijina mereu in tot ce fac.Mereu impreuna la bine si la greu...:X...TE ube PuFy mik :X... nu voi uita niciodata momentele impreuna...mereau indiferent de situatie noi 2 am facut haz de necaz si ne-am distrat si dasta te ube eu atat...esti o adevarata prietena...mereu sincera si mereu gata sa ma asculti si sa imi intinzi mana sa ma ajuti.Nu te voi lasa niciodata si nu uita k la nevoie ai unde sa vi.:XTe pici (nu puteam sa ma abtin)
Blondina..mea  ;))
Mda ...ce pot spune...are o personalitate si un caracter cum nu vezi la nimeni.Mereu vrea sa fie in centrul atentiei si mereu curioasa.Unde se intampla cv ..hop si ea dar ce poti sa ii faci....doar  asta imi si place la ea...dar ceteodata devine enervant dar timpul ma facut sa ma obijnuiesc cu ea si sa ii cunosc inima dandu-mi seama ca e o pers sensibila si inimoasa....am trecut prin multe impreuna si nu o sa uit momentele cand  plangeam pe umarul ei ...Te ube Blondo  si ai grija de u ...ne-am distantat de la un timp..dar tot prietena mea ramai ..:X...si sunt aici gata sa re ridik..atunci cand simti k pici ....:))
CrY mEa
Cealalta sora pierduta si gasita..:))...Ea este geamana mea..:))...Avem multe in comun..amand 2 pierdem timpul uitandu-ne la seriale coreene si japoneze....Ne plac aceeasi baieti (dar sa sti k toti sunt ai mei),aceeasi muzik,aceleasi desene animate...acelasi fel de mancare (snitele cu cartofi prajiti iamy ) :))...s.a.m.d...Ne stim  de cativa ani buni ....acum ca suntem la liceu..nu ne mai vedem..dar nu exista zi sa nu vb pe mes...si sa st pana tarziu ..de vb si uitandune la seriale...Cry mEa..Sis mea Geamana...nu voi uita niciodata clipele cu tn...cate momente haioase...mai ti minte cand dansam rock..:))...sau cnd aveam prieteni imaginari..:))...uff ce vremuri..me dor de tine...si te ube..dar sa sti k Jeremy tot al meu ramene...:*..ne vedem in Japonia diseara :))


Ar mai fi....dar e mult de scris si timpul e f scurt .Prieteni sunt  f importanti pt mn si fara ei viata nar avea culuare...sper k pe viitor sa ramana la fel ....si chiar sa am cati mai multi prieteni dar sa fie adevaraty....:

Un comentariu: