joi, 23 iunie 2011

Te-am Gasit

Iubesc...Iar acel sentiment pe care credeam ca nu o sa-l mai simt vreodata.Din nou imi cresc aripi si simt ca zbor pe  meleaguri fermecate.Simt cum fiecare zi e din ce in ce mai dulce de cand te-am intalnit.Gandul ma duce numai la tn.Te ador atat de mult...Esti ca un vis pe care l-am cautat atata timp cu privirea si uneori credeam ca nu o sa te mai gasesc dar am continuat sa cred si sa caut printre sutele de chipuri care le vad zilnic sperand ca te voi vedea ...
Te iubesc  si asa te mult, te-am dorit si te-am visat din totdeauna....Nu iti cer nimic in schimb...nu vreau nimic pt mn ..vreau doar iubirea mea pt tn.As vrea sa st in bratele tale si sa aud inima-ti cum bate,sa iti ridic barbia si sa iti privesc ochii lasandu-ma vrajita de stalucirea lor,sa-ti dezmierd buzele cu un sarut dulce,sa ma plimb cu degetele pe conturul obrazului tau,sa-ti simt caldura,umezeala ,respiratia...
Ahh  mi sa facut asa de dor de tine...M-ie sete de buzele tale ..as vrea sa le sarut ..incet,tremurand apoi mai apasat,sa-ti cuprind buzele cu ale mele,sa te simt pana in suflet.Ai gasit atat de repede cheia inimii mele...si te-ai strecurat in ea secunda cu secunda tot mai mult,tot mai adanc..Si mie dor...mie dor....e asa de bn sa imi fie dor incat cred ca am sa ma evapor ..Probabil cand ne vom vedea nu ma voi evapora ..o sa ma adun picatura cu picatura  pt tine,sa ma agat de gandul tau si sa iti spun cat mia fost de dor de tn,de sarutari si imbratisari.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu