luni, 30 mai 2011

Steaua pe care vreau sa o ajung

In ziua in care te-am intalnit lumina soarelui a stralucit pt mn mai dulce ca niciodata.Mai ti minte cand ne-am cunoscut?Ne priveam pe furis...iar cand privirile noastre s-au izbit una de cealalta ramaneam neclintiti,pt o clipa timpul se oprea pt noi,iar apoi intorceam amand2 capul rusinati.Nici nu imi imaginam ca tu mai fi ales pe mn sau ca ai fi vorbit cu mn.Credeam ca esti la fel ca ceilalti dar mam inselat.Tu ai stiu sa vezi prin mine!Mai sti cnd am vb prima oara amand2..? In aceea pauza..;))...eu mancam si tu ai venit la mn si mai facut sa rad pana cand mam inecat :))...si atunci teai speriat si miai dat sticla ta de apa :))=))..desi nu e o faza romantic pt mn a insemnat mult clipa aceea.
Am inceput sa vorbim din ce in ce mai mult.Mi-am dat seama ca suntem foarte diferiti  dar pe mn ma atragea acest lucru.Tu extraordinar de frumos si inteligent,dur,realist.Un baiat inalt cu ochii verzi si buzele carnoase.Privirea aceea "demonik" era puctul tau forte.O fire vesela desi de cele mai multe ori nu vroiai sa se afle dorind sa fi un "dur".Erai admirat de toate fetele.Desi nimeni nu stia...erai sensibil.Erai trist desi aveai tot, dar nu te simteai implinit.Stiai ca tu poti mai mult,k nu aici e locul tau,k vrei sa ajungi departe si asa mai impins si pe mn sa vreau mai mult pt a putea fi langa tn.Esti steaua pe care cu greu o ajung dar o urmez in continua ei traiectorie.
Mereu aveai ghiozdanul albastru dupa tn ,in el cu cartile tale preferate de fizica si matematica.Mai ti minte cand ma ajutai la mate si tipai la mine sa pun mana pe carte sa invat?Aveai mereu grija de mine si vroiai sa imi fie bine.Dar eu sunt doar o simpla fata.Nici frumoasa,nici urata.Mereu cu parul despletit cu buclele in vant,imbracata cand sport, cand elegant.O fire sensibila,romatica,visatoare,care uraste matematica ...total opusa tie...!
Dar in ciuda diferentelor de caracter dintre noi am fost apropiati.Te admiram si te iubeam in tacere.Mereu eram impreuna peste tot,nedespartiti unul de altu.Oriunde ne vedeau prieteni,noi 2 eram impreuna.Desi intre noi a fost o prietenie...o prietenie ciudata ..intre un baiat si o fata....eu stiu ca a fost mai mult.Sti....intre un baiat si o fata nu exista prietenie ci dragoste,poate tu nu stiai lucru asta si nai realizat ca noi defapt ne iubim.Desi nu ne tineam de mana,nu ne imbratisam sau sarutam...noi ne iubeam.Poate ma insel...dar eu cred ca si tu simti la fel.
Te-am lasat sa pleci....sa iti implinesti visul.Cand ai plecat am fost trista si am plans dar mi-am sters lacrimile si am alungat durerea.Trebuie sa te las sa zbori ,sa te las sa iti implinesti visul asa cum si eu vreau sa il implinesc pe al meu.Daca stiu k tu te simti implinit si esti fericit atunci si eu voi fi fericita.
Au fost clipe grele cand ai plecat.Si acum imi amintesc ultima oara cand te-am vazut,nici nu am apucat sa ne luam larevedere caci te grabeai sa nu pierzi metroul.Atunci knd alergai a fost ultima oara cand te-am vazut.Dar nu sa sfarsit totul.Ne-am revazut dupa ceva timp.Imi amintesc ca eram la metrou si vb cu prietena mea knd cineva a venit langa mine,nu am bagat de seama cn e pt k u erai inalt si eu scunda si nu ti-am vazut fata :))..dar ti-am recunoscut ghiozdanul albastru..si atunci am ridicat privirea si team vazut.Am sarit si te-am luat in brate...nu imi venea sa cred ca am facut asta...dar da, te-am luat in brate si m-ai luat si tu si din noi timpul sa oprit pt un minut.A fost ca intr-un vis.Am inceptu sa vorbim,sa povestim ce am mai facut, ce realizari si progrese...si tu erai asa fericit...si eu la fel.Dar drumurile noastre sau despartit si fiecare merge pe calea lui,spre visul lui.
Dar iti promit ca ne vom revedea si atunci o sa iti arat ca am putut sa ajung unde vreau.Atunci vom fi  din nou impreuna.O sa lup si o dau tot ce e mai bun ca sa te ajung.I promise you this.




Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu