marți, 31 mai 2011

so stupid

Singurul lucru la care ma gandesc esti tu dar stiu k tu te gandesti la alt cineva.Tu probabil nu imi cunosti inima si probabil k nici nu exist in viata ta de zi cu zi.Sunt sigura ca nai ganduri pt mn dar eu imi petrec intreaga zi gandinduma la tine.Lacrimile mele curg atunci cand imaginea chipului tau imi reapare in minte.Sunt fericita chiar dak tu nu sti despre sentimentele mele chiar dak ma impingi inapoi in acele zile cand disperata vreau sa te vad..Acele zile..sunt atat de grele.
Gura mea repeta intruna "te iubesc" si mereu singura..plang pt tine si mereu singura..imi lipsesti...dar te iubesc si te astept.
Nu ai amintiri cu mn..dar eu am creat propriile mele amintiri..pt mn  dragostea este o frumoasa cicatrice chiar si atunci cand iti vad  zambetul frumos si eu nu pot sa zambesc cu tine.In aceste zile cand tot ce gandesc esti tu ..in acele zile inima mea este rece si trista.
bye bye..never say good bye...chiar dak nu pot sa te am.Am nevoie de tine si  nu pot sa iti spun nik..dar te vreau si te astept.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu