duminică, 29 mai 2011

Muguri de vise

Mugurii de vise se gasesc pe o campie infinita fara marginii.Sunt peste tot,au diferite forme si in ei se regasesc toate culorile curcubeului.Mirosul,parfumul si mireazma lor nu se intalnesc nicaieri pe pamant.Copii ii pot vedea si oameni care inca mai pastreaza copilul din ei si il hranesc cu vise si imaginatie,cu tot ce e bun.
Eu am intalnit acesti muguri de cand eram mica.Imaginandu-mi tot felul de vise si incercand sa le dau viata m-am trezit pe aceasta campiea infinita.Uni muguri erau mici, alti erau uriasi pana la cer,alti infloriti iar alti erau uscati...Mergand pe aceasta campie am dat de un mugure mic si firav, in culuori de pastel.Atragandu-ma culorile lui , m-am apropiat de el,iar acesta  a inceput sa se miste, frunzele lui fosneau o melodie suava iar mireazma lui dulce ma ametea.Lam luat intre palme si atunci mi-am zis "Acesta e mugurele meu de vise".De atunci imi fac timp si am grija de el.Il ud cu speranta,ii cant si ii vorbesc.Pe zi ce trece mai mare,mai frumos si mai maiestuos devine.Cand va inflori atunci visul meu va deveni realitate, si atunci va trebui sa am grija de el pt k visul sa nu se prabuseasca iar floarea sa nu se ofileasca.
Nu toata lumea crede in acesti muguri de vise.Eu mi-am luat inima in dinti si i-am spus prietenei mele.Eram sceptica crezand ca va rade de mine si nu ma va crede dar din contra se pare ca si ea avea mugurele ei de vise pa care mi la si aratat.Acum amand2 aveam grija de muguri nostri de vise.
Oamenii nu ar trebui sa renunte la vise si sa lase muguri sa moara pt ca e pacat si trist sa vezi muguri uscati.Indiferent cat de greu pare de crezut ,muguri exista in inima si sufletele noastre.Oricat de imposibil e visul de atins nu trebuie sa renuntam ci sa dam tot ce e mai bun din noi ca visele sa devina realitate,iar mugurele sa infloreasca.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu