duminică, 29 mai 2011

Hi everybody!

Sa imi fac....sa nu-mi fac ? E bn sau nu e bn ?...Deci cam asa mi-am stors eu creierasul toata ziua cu tot felul de astfel de intrebari si in cele din urma le-am pus pe toate in balanta si am luat hotararea si aceea a fost dupa cum vedeti sa imi creez un blog.Eu una sunt confuza ,pt ca am vazut multe blog-uri care mai de care mai interesante.Eu nu stiu dak detin un astfel de talent dar o sa imi dau silinta sa scriu cat mai frumos si cat mai profund ca mesajele pe care vreau sa le tranzmit sa fie intelese de cititori.Am caiete intregi in care am scris compuneri,pozii si cugetari pe care mama le pastreaza...insa eu una m-am saturat sa tot scriu in caiete  pe care nu le citeste nimeni inafara de mama, asa ca am decis sa imi fac acest blog in speranta ca imi voi putea impartasi visele mele despre viata si altor visatori ca mine.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu