marți, 25 februarie 2014

sti sa iubesty ?

Dupa o zi de stat in casa uitandu-ma la filme romantice si consumand circa 1000 de servetele pe minut...stau si ma gandesc la un lucru ! Oare tu sti sa iubesti ? Sti ce inseamna iubirea? Sti sa oferi iubire?

Iubirea este fericire ! Atunci cand chiar iubesti cu adevarat si esti iubit ,esti fericit! Te simti implinit si nu m-ai ai nevoie de nimic ! Simti ca ai da orice pentru a vedea persoana de langa tine cum radiaza de fericire si vazand-o pe ea ferita esti si tu la randul tau. Iubirea inseamna sa daruieste ce e mai bun din tine , sa sti sa cunosti persoana de langa tine pentru a o putea intelege. Inntr-un cuvant sa iti dai si viata pentru ea/el. Atunci cand doi oameni se iubesc se vede pe chipul lor cat de fericiti sunt sa se aibe unu pe celalalt.Ei traiesc unu pt celalalt si nimic nu mai conteaza pt ei.

Imi lipseste o astfel de iubire... una adevarata. Imi lipseste sa fiu fericita si sa zambesc din tot sufletul. Sa radiez de bucurie si sa simt ca plutesc. Nu stiu de ce la mine nu e asa...momente si momente. Momente de iubire maxima in care sunt fericita,iar a doua zi trebuie sa platesc, sa plang si sa simt cum ura mi  se incolteste in suflet precum un spin imi strange inima si imi lasa rani adanci si sangerande.

Am auzit liftul pe etaj...am tresarit. Stiind ca iesi de la cursuri am crezut k poate te-ai gandit sa treci pe la mine..sa vezi daca chiar sunt bine. Mi-ai trimis mesaj "cum te simti ?" ..hmmm daca chiar iti pasa erai aici de la prima ora..si mai spui de caracter. Imi imaginam ca poate te-ai trezit din ameteala de aseara si ti-ai dat seama ca mi-ai facut rau prin cuvintele pe care mi le-ai spus. Dar poate ca nu a fost bautura de vina...sti cum e "omul beat spune intotdeauna adevarul" . Dar mai bine ca nu ai venit, mai bina ca nu ai facut-o ..m-am saturat sa aud mereu aceleasi scuze , acelasi " imi pare rau ,nu o sa mai fac ", aceleasi parerei de rau ipocrite si acelasi te iubesc mincinos.


Coloana vertebrala...chesti-a aasta, expresia asta , cum sa ii spun,,mi-a ramas pe timpan si nu mi-o pot scoate din cap. Coloana vertebrala ? !! ce face un barbat care chiar o are...in cazul in care isi necajeste iubita...hmm poate se opreste la floraria din colt si ii pune un bilet in flori si il trimite la usa ei , poate o invita la o cina romantica..sau poate si mai simplu..ii trimite un mesaj sincer...o da stai un barbat cu "coloana vertebrala" nu isi necajeste iubita..o respecta ! dar nu neaparat iubita..orice femeie fie ca o iubeste fie ca nu... Pff ma obsedeaza acum expresia asta..dar cand vad atata lume care se da mare cu ce are..si nu are..ma revolt!

Si acum ia gandeste-te..sti sa iubesti ?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu