marți, 18 februarie 2014

Let it go


De ce inca ma gandesc la tine ? De ce esti prezent in fiecare minut in gandul meu si nu ma pot rupe din amintirile cu tine ?! Esti peste tot...imaginea ta ma inconjoara,iti simt inca caldura trupului si dulceata buzelor tale pe trupul meu ...as vrea sa gasesc un singur moment in care sa nu fi prezent in capul meu. Te caut peste tot...in fiecare persoana vad chipul tau. Simt cum ma urmaresti..iti simt privirea cum imi aluneca si imi priveste conturul trupului...iti simt atingerea ta calda pe pielea mea moale..simt cum degetele tale inca se prind in parul meu si simt ink durerea muscaturii tale dulci pe buza de jos...si simt mangaierea ta calda pe obrazul meu.
De fiecare data cand te vad ,inima mea o ia iarasi si iarasi la goana....nu stiu cum de reusesc sa ma abtin sa nu te iau in brate si sa nu las lacrimile sa imi inunde obrajii.Nu stiu cum reusesc ...dar stiu ca tu vezi k ma fortez sa iti zambesc crispat. Sau poate nu..poate nu iti dai seama ca ma doare cand imi spui ca esti fericit cu alta...uff as fi putut fi eu in locul ei. 
 Doare al dracului de tare...doare cum in fiecare seara te visez, doare cand ies si ma uit sa vad daca masina ta e in parcare...doare cand ma uit la geamul tau si sper ca o sa iesi ca inainte sa imi zambesti si sa imi faci cu mana..doare cand ma gandesc ca acuma ea e in patul tau ,stand pe pieptul pe care obijnuiam sa imi las capu si sa ascult cum inima ta bate langa a mea...doare cand ma gandesc ca acum mana ta o mangaie pe a ei ..cum obijuia inainte ..sa mangaie mana mea si sa te joace cu inele de pe degetele mele..doare cand te caut cu privirea peste tot...doare cand simt parfumul tau pe strada si tresar crezand ca esti prin apropiere.
Cand in sfarsit am crezut ca a venit si vremea noastra..vremea sa fiu fericita...se pare ca trenul a plecat din gara...si fara mine. Am intarziat si am ratat trenul cu destinatia spre fericire. Ce pot sa fac decat sa regret..decat sa sufar si sa imi inec amarul in a scrie pe blog?!!...
In seara asta ...te-am privit fix in ochii. Erai tu ..omull pe care mi-am dat seama ca il iubesc ,dar se pare prea tarziu. In timp ce te priveam si te auzeam pe un fundal mut ..in minte imi reveneau toate momentele impreuna. Erau acolo in fata mea si parca simteam fiecare traire. Brusc mi-am amintit ca se face un an ...un an de cand,nu stiu..de cand pur si simplu am inceput ceva. Imi amintesc si acum acel sfarsit de iarna in care te vedeam rar si ne aruncam priviri si zambete. Acel inceput de primavara cand am inceput prima conversatie mai serioasa...cand tu ai ras ironic cand te-am intrebat daca esti insurat :))) ...cand a doua zi ne-am si sarutat si cand seara m-ai scos in oras..cand am fost racita si tu m-ai primit acasa la tine si m-ai ingrijit. Cand m-am lasat dusa de val si m-am lasat prada pasiuniii dintre noi...si cand mi-ai oferit flori carora si acum le mai pastrez petalele in jurnal ,uscate.  Atatea intamplari intr-un timp atat de scurt...
Mi-e dor de tine..mi-e dor sa stau minute in sir de vorba cu tine la telefon..mi-e dor sa te vad ,sa te simt,sa te ating...mi-e dor sa te aud cum imi spuneai acum ceva timp " hei cf? esti bine? ..o sa fie bine! ai incredere! esti o fata minunata". A fost pt prima oara cand am crezut in vorbele unui barbat si nu le-am considerat "vrajeli" ..pt ca am simtit ca iti pasa..pt ca mi-ai spus " ai un loc in inima mea si legatura pe care o avem noi nu o va rupe nimeni". Totusi ..uite ca cineva a rupt-o...totusi uitene aici...vazundu-ne ocazional....privindu-ne in ochii...ca doi straini. Uite ca ceva sa rupt...ai luat-o pe alt drum...si nu , nu te invinuiesc..eu sunt singura vinovata. Am lasat ca trenul vietii sa plece fara mine...
Azi te-am privit intens..am incercat sa te citesc..nu prea mi-a reusit. Mi-ai dat vestea..si nu stiam daca sa ma bucur..am tacut ,nu stiam ce sa spun..am continuat sa merg privind inainte stapanindu-mi lacrimile. M-ai intrebat la ce ma gandesc...dc sunt ingandurata. Nu stiu daca ai pus cu vrun rost sau nu intrebare..dar cred ca stiai raspunsul... Pt ca te iubesc ! 

Dar sti cum se zice...cand iubesti cu adevarat pe cineva...trebuie sa il lasi sa plece..dar nu pot spune ca sunt fericita ca fac asta!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu