duminică, 2 februarie 2014

Zambiti :)







Aceleasi discutii de fiecare data... Ma simt de parca as avea 40 de ani si doi copii acasa...defapt cam asta a fost comparatia unei prietene despre mine..care sincer ma cam trezit la realitate...faptu ca asa ma vede lumea din juru meu.

"Hei , trebuie sa inveti sa zambesti ! de ce stai asa trista ? ar trebuii sa te simti bine..sa razi si sa nu bagi nimic de seama..nu trebuie sa fi crispata...ai doar 19 ani, esti tanara...dar pari ca si o baba de 40 ani asa ingandurata si suparata"
Hmmm spusele astea mi-au atras atentie...si ma facut sa ma gandesc la faptu ca am uitat sa zambesc si sa ma bucur de lucrurile marunte,dar frumoase din jurul meu. Sa traiesc fiecare clipa..sa gust fiecare minut si sa fac abstractie la ce e negativ in jurul meu .
Asa ca am inceput sa zambesc...si incerc sa o fac din suflet si cu toata inima. Si ghici ce? Functioneaza <3 ma simt bine ,park am uitat de toate grijile si greutatile care ma apasa. Totu incepe din nou sa prinda culuare si sa pulseze de viata.
Voi zambi intotdeauna..si nimeni nu imi va putea fura acest mic dar care ma face sa ma simt bine!! 
Va sfatuiesc sa zambiti si voi...sa ridicati capul la cer si sa va spuneti ca nu e limita ,ca putem zbura mult mai sus. Intotdeauna trebuie sa fim sinceri cu noi insine..sa ne privim in oglinda si sa ne intrebam "pot sa o fac...sau nu ?" sa fim siguri pe noi  si sa stim ce vrem cu adevarat. Sa avem incredere in intuitia noastra ,sa cerem mai mult de la noi,nu de la cei din jurul nostru...sa invatam sa ascultam si sa luam ce e mai bun de la oameni nu ce este mai rau. Viata nu este decat una singura...si trebuie sa o traim cum trebuie,sa ne stabilim nistre prioritati. Sa ne punem pe primul loc..sau nu chiar,dar nici pe ultimul. And smil :) 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu