marți, 25 februarie 2014


Oare dc am fost blestemata sa iubesc un om ca tine ? ce imi oferi tu ?  jigniri ? certuri ? te-ai jucat cu sentimentele mele...nu stiu cu ce ti-am gresit. Spui ca nu te-am iubit...dar mi-am lasat pana si familia pt tine si m-am pus mereu pe mine pe ultimul loc. Am dat la o parte tot pt tine ...
Dar hai...da toata vina pe mine..oricum nu e de ajuns pt tine,tu trebuie sa faci rau ...asta iti place. Fa ce sti mai bine..da cu pumnul in perete si tipa. Vrei intelegere..dar tu intelegi ? Vrei sa discutam dar sti sa discuti ..sa asculti o persoana. Nu ... tu intelegi doar ce vrei tu.
Da vina mea asa e...vina mea ca am continuat ceva ce se stricase de mult. Dragostea mea pt tine a devenit un chin. Dar a contat dragostea mea pt tine ? ...Stai calm..nu ma voi mai intoarce...nu am la cine si la ce. Vrei sus, nu ai decat sa iti zborul !

Te-ai gandit vrun moment cat rau imi faci? Te-ai gandit cat ma faci sa sufar? Ti-a pasat vreodata cu adevarat de mine ? Ti-a parut vreodata rau ? ..??? Iti zic eu..NU !!! Te iubesti prea mult pe tine si te crezi prea important..esti egoist si tot ce conteaza este decat persoana ta,ca urmare te-a durut in cot cand m-ai auzit in telefon plangand in hohote..si nu te-ai oprit un minut din toate cuvintele pe care le spuneai si ai continuat sa arunci cu ele in mine,facandu-ma sa ma simt ca un gunoi...Tot ce conta pt tine erau prietenii tai care mai acum ceva timp ii faceai terminati,tot ce conta era doza de bere din coltul mesei si tigarea din scumiera.

M-ai alungat ca pe ultimul om...si nu inteleg de ce arunci toata vina asupra mea.La tine este mereu un dute vino..acum e alba, maine e neagra si tot asa.  Nu am caracter si nu am colona vertebrala? Ba tocmai ca le am si inca foarte bine formate in comparatie cu ale tale. Tu ca barbat cu coloana ta vertebrala si caracterul tau impecabil asa te porti cu o fata? cu o femeie? dupa cateva grade de alcool o jignesti si tipi la ea doat pt ca ti s-a urat tie cu binele?!! asta e colona ta vertebrala? sa nu mai vorbim de caracter...unu contradictoriu,dar nu intram in amanunte. Ce sa spun? Te aplaud pt "coloana ta vertebrala" ..ma bufneste si rasul ..
  

Si ca sa iti demonstrez ca eu chiar o am, iti intorc spatele si fac pasi cat mai departe de tine. Tot in jurul tau mi-a provocat numai durere...nu imi voi lasa demnitatea si respectul fata de mine calcate in picioare. Le-ai calcat destul si mi-a ajuns. Nu mai imi arata ca iti pasa de mine acum, nu te mai cred. Tin sa le multumesc, pt ca, datorita tie nu mai sunt copilul cu slabiciuni de altadata...acum am un caracter de piatra! :)...nu ma mai impresioneaza ce zici. M-am plictisit de toate vorbele tale false asa ca Adio si Multa Bafta !!!





Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu