luni, 24 martie 2014

In mintea mea esti TU




Azi a fost o zi melancolica...o zi in care am simtit ca o greutate mi s-a luat de pe umeri. O zi in care am zambit fara motiv. Au fost cateva momente care mi-au ravasit intreaga fiinta. Momentul cand m-am oprit la semafor, sa traversez si am observat lumea grabita din jur. In casti imi canta melodia aceea care mai nou se aude peste tot "in mintea mea esti tu"...hmm dragut vers...dar oare in mintea mea cine e? de ceva timp nu prea m-am mai gandit la cineva anume..la acea persoana care ar trebui sa fie mereu prezenta in gandurile mele.
Soarele stralucea si vantu sufla un pic. Un iz de miros dulce si totusi intepator am simtit plutind in aer. Am recunoscut parfumul si in mintea mea atunci erai "TU". Am inceput din nou sa simt aceea senzatie ca atunci cand esti tu langa mine. Aceea senzatie de betie dak o put numi asa...senzatia care ma face sa plutesc si sa simt bataile de aripi ale fluturasilor din stomacul meu. Am inceput sa ma uit in jur si sa te caut cu privirea...dar nu erai "TU"..probabil ca inca cateva mi de persoane mai folosesc acelasi parfumul ca al tau.
Totusi, momentul asta scurt mi-a raspuns la intrebarea "in mintea mea cine e?" ...fara sa constientizez..eu m-am gandit in fiecare zi la tine..poate nu tot timpul sau clipa de clipa,dar nu a exisitat zi sa nu ma gandesc din nou la tine. Seara inca ies la aceasi ora sa ma plimb cu Roki cu speranta ca te voi intalni si voi putea din nou sa ispir parfumult tau...parfumul tau care in repetate randuri mi-a ramas pe haine dupa lungile imbratisari si pe care niciodata nu le voi putea uita.
Cat am fost de fraiera sa te las sa imi scapi si sa aleg alt drum. Am ales prost...si cred ca aceasta alegerea va fi marele meu regret in viata. Nu cred ca te voi putea uita niciodata...probabil ca si nepotilor o sa le povestesc de prima mea iubire. Primul iubit nu a prima iubire.....ea se simte atunci cand sti k pe persoana aceea ai iubito cel mai mult si te-a facut cea mai ferita.
Privesc pomi care au inflorit si isi scutura petalele in adierea usoara a vantului care mi-a adus parfumul tau. Mii de amintiri cu tine imi inunda mintea si mii de senzatii imi invadeaza corpul. Mi-e asa de dor de tine..de atingerea ta..mi-e dor sa te privesc in ochii si sa iti gust buzele. Imi amintesc cand primavara trecuta pe vreamea asta am facut primele legaturi impreuna. Cand imi rupeai flori din gradina si mi le prindeai in par...daca ai sti ca le-am pastrat pe fiecare in jurnalul cu amintiri. Si nu pot uita cand am dat navala in casa dupa primul sarut cu tine si am inceput sa ma invart si sa cant..iar mama s-a speriat si nu stia ce e cu mine. Eram fericita...si mi-e teama de asta...mi-e teama ca nu o sa mai fiu fericita ca atunci niciodata.
Sper ca macar tu sa fi fericit si sper sa nu ma uiti in timp, chiar dak acum ai pe alt cineva..sper sa nu incetezi sa ma mai suni si sa te interesezi de mine..eu am  sa o fac si sper sa imi raspunzi. 

TE VOI PASTRA MEREU IN SUFLETUL MEU ...PRIMA MEA IUBIRE ! !

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu