miercuri, 17 iulie 2013

Va iubesc dragele mele prietene

When everything in your life goes wrong, there's always that one person to put a smile on your face!


Zilele astea mi-am dat seama ca nu sunt chiar atat de singura precum cred...ca sunt inconjurata de oameni care tin la mine. In ziua de azi rareori mai vezi o prietenie care sa dureze ani..oameni s-au obijnuit sa se inchida in ei, sa fie solidari sau pur si simplu cred ca mijloacele noi de socializare care au aparut pot inlocui prietenii.

Prietenia este ceva minunat...nu pot explica in cuvinte.E ceva magic si special.Sa sti sa fi un prieten bun e un lucru mare..majoritatea nu apreciaza si spun ca prieteni sunt pe toate drumurile dar nu e chiar asa...un prieten trebuie sa fie aceea persoana care ti-a fost alaturi si la bine si la greu,cu care imparti un trecut,o experienta,un timp de viata..care sa va lege.Cand ai un prieten adevarat trebuie sa il apreciezi ,sa il iubesti si in ciuda certurilor si a despartirilor si micilor ciondaneli sa nu il compari cu altcineva si sa ti seama ca o prietenie adevarata nu va pierii niciodata indiferent de ce.O prietenie trece si prin foc.

Cand ai o prietenie adevarata trebuie sa nu lasi pe nimeni sa intervina si sa strice ce ati cladit voi in timp si ce va leaga.Pt mine conteaza enorm de mult sa am prietene adevarate carelor sa le spun ce am pe suflet,alaturi de care sa petrec momente de neuitat,in fata carora nu trebuie sa ma prefac,sa fiu eu insumi,sa am pe cn ma baza si pe umarul cui sa plang. 


Mai e putin si se fac 12 ani de cand eu ,Bianca si Maria suntem prietene si vreau sa le spun ca le iubesc enorm de mult.Dragele mele prietene sunteti surioarele mele mai mici dar cred ca eu sunt cea mai copilaroasa dintre voi :)). Va multumesc ca mi-ati fost alaturi de tot acest timp,ca m-ati sustinut si mi-ati respectat deciziile si credeti-ma nu va-ti racit gura de pomana.Sper sa mai treaca ani si tot prietene sa ramanem...sa ne vedem si peste timp tot jucand bedminton si dansand ca nebunele pe strada :)). Voi sunteti ca o raza de lumina pt mine iar prietenia noastra este ca o comoara de nepretuit ..poate nu realizati cad de mult contati.Sunteti niste prietene minunate pt care as face orice. La randul meu va spun ca va puteti baza pe mine si ca sunt aici pt voi, indiferent de situatie sunt aici sa va sustin. Va iubesc nespus de mult!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu