vineri, 5 iulie 2013

Lumea noastra


Hmmm soarel inca nu a aparut pe cer ,este inca noapte. Imi rezem capu de ceva cald si tare si asa de bine.Ahhh iubitule ador sa stau la pieptul tau si sa simt acel miros fin al pielii tale si aceea caldura care imi invadeaza trupul.Ma mangai usor pe frunte,pe obraji..simt cum privirea ta ma urmareste,sarutarile pe frunte si bataile ritmice ale inimii tale.Tot acest moment e ca o bucatica de rai coborata ca sa ma rasfete pe mine.
-Te iubesc sotia mea! se auzi un glas cald langa ureghea mea.
Am gemut ushor si ti-am raspuns ca si eu te iubesc si m-am ghemuit mai bine in scobitura gatului tau si am adormit din nou gandinduma ca da ,sunt sotia ta si numai a ta voi fi mereu.Am adormit cu zambtul pe buze si am visat frumos.
Dimineata se asternu..soarele isi arunca razele peste asternutu nostru.Simt cum ma mangai usor pe obraji.Mii de fluturi si o caldura molesitoare pun stapanire pe trupul meu deja incins.
-Neatza iubitule! si iti sarut buzele somnoroasa in timp ce ushor fac ochiisori  si chicotesc in timp ce ma gemuiesc mai bine langa tine,iar imi spui cat de adorabila sunt.
Ahhh iubitule ce bine imi e in bratele tale.Las capul intr-o parte si te sarut profund si simt savuare buzelor tale dulci...nuhs dc dar in noapte mi sa facut dor de tine si fara tine nu ma simt intreaga.Imi place la nebunie gustul tau ,mirosul,tot ce tine de tine!Imi doresc sa te pot tine acolo in pat langa mine pt totdeauna dar stiu ca in curand va trebui sa te ridici si sa pleci.Ce egoista sunt...te vreau in fiecare secunda langa mine!
Ma dezmierzi cu tandrete,pasiunea si dragoastea ta. Te simt cum ma privesti si ma admiri neincetat.Iti palce sa simti pielea mea de catifea peste a ta.Ushor atipesc din nou...dar te simt cum te dai ushor jos din pat incercand sa nu ma deranjezi..dar te intorci si vi langa mine,ma invelesti protector si te asezi langa mine privindu-ma cu dragoste din nou.
Imi doresc iubitule sa te pot simti in fiecare dimineata langa mine.As astepta fiecare dimineata ca pe un cadou,stind ca primul lucru pe care il vad e chipul tau care ma admira.Ma simt ocrotita si gata de orice provocare a vietii.
Tu iubitule cu dragostea ta mi-ai picurat fioruri in suflet si mi-ai readus fericirea.Dimineti cu aroma de dragoste langa tine e tot ce imi doresc.Pretuiesc clipele cu tine ca niste cadouri divine. Cum sa nu te pretuiesc pe tine..refugiul meu si tot ce e mai bun in viata mea?
Mi-ar placea sa-mi impart linistea cu tine. N-am avea nevoie de prea multe cuvinte. Pentru ca simtim si asta ne e de ajuns. Ce rost ar avea cuvintele, cand tot ceea ce mi-as putea dori s-ar afla langa mine ?
 Dimineata, as iubi cu sufletul si mintea, m-as lasa prada visului si nu ar mai conta nicidecum ce se intampla afara, pentru ca in sufletul meu ai fi TU.Te iubesc Sotul Meu !

Un comentariu:

  1. Am preluat si eu unele postari ale tale ,sper sa nu te superi pe mine ! J.B te pupica cu respect http://uiuiu.ro/media/images/blog/orig_blog_1040_0.jpg

    RăspundețiȘtergere