marți, 30 iulie 2013

Va fi bine!



Iubirea ce ti-o port iubitule e nemasurabila si nepretuita.E ca o piatra nestemata a sufletului nostru ascuns undeva adanc in  inimile noastre.Tu esti o parte din viata mea,sau mai bine zis..viata in sine,pt ca in tine ma regasesc.Mi-am pus sufletul in mainile tale! Nu conteaza bogatia,averea iti aduce un zambet pt un moment,cat conteaza sa ai o persoana langa tine cu care sa ai bucuria sa imparti orice!Doar dragostea ta imi aduce fericirea pe fata in fiecare zi si in fiecare minut si vreau sa te am mereu  parteneru meu de viata,iar eu sa fiu mana ta dreapta si sprijinul tau.
Sunt fericita...iubesc si sunt iubita.Cand sunt cu tine problemele i-au sfarsit.Samtamanile par zile,ziele par ore si orele secunde,de cand ai aparut tu pana si timpul s-a schimbat.Totu s-a accelerat pana si bataile inimii mele care incepe sa bata din ce in ce mai tare atunci cand sunt cu tine.M-am schimbat si eu ..sunt o altfel de persoana,m-ai facut sa dau tot ce e mai bun din mine,sa lupt si sa cred din nou in vise.Iubitule iti multumesc ca existi ,ca ma iubesti si ca te pot iubi.

Stiu ca in ultima perioada au fost certuri...Aruncam dez cuvinte fara sa gandim si ne suparam din orice lucru marunt!Spunem lucruri sau mai bine zis..spunem prostii,pe care mai apoi ajungem sa le regretam.Tipam,urlam si ne contrazicem aiurea...toate fazele astea nici mie nu imi plac.Vreau sa ne fie bine...asa ca iubitule hai sa ne ridicam de aici de jos ,sa ne luam de mana si sa calcam totu in picioare si sa contruim ce n-am propus.Inca nu e tarziu sa o luam de la inceput,sa incepem amandoi de la 0 ,sa uitam toate certurile si sa incercam sa ne intelegem.Doar ne iubim..si nu are rost ca iubirea noastra sa piara din cauza unor cacaturi!Trebuie sa vedem unu in altu niste aliati ,nu dusmani care se lupta sa vada care castiga cearta.Hai ca atunci cand unu pleaca sau o ia pe alt drum sa il tragem de mana inapoi si sa ii amintim cat de mult ne iubim!Hai sa facem sa fie bine! 

Te iubesc !!!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu