luni, 29 iulie 2013

Mi-ai demostrat destul !



 




Sunt satula de tot....Mi-a ajuns pana in gat!!! Ceea ce facem noi aici nu e iubire! Sti ? Cand o oglinda se sparge oricat ai vrea nu o mai poti face la loc. Nu imi place sa ma complac,sa zic mereu  "poate o sa fie bn" si sa sper k peste 1000000 de ani te vei schimba si vei observa cat de rau imi faci prin atitudinea ta.Poate ca atunci cand calci in picioare tot ce a mai ramas intre noi,nu te-ai gandit si la consecinte,poate ai avut impresia ca pot mereu suporta si eu nu ma pot indeparta. Tot ce e acum intre noi e doar cenusa..tot a ars si sa consumat,pt k tu ai stins si ai stricat tot...nu te poti controla.Nu ti se pare ca am suferit destul ? Ca am varsat destule lacrimi?Nu sunt o papusa...sunt o fiinta umana,care are sentimente si care are o coloana vertebrala si nu ii place sa fie calcata in picioare!

Ar fi mai bine daca as renunta la dragostea asta. In fiecare dimineata imi fac sperante si in fiecare seara se naruiesc. Am obosit. Am obosit sa lupt de una singura. Tu nu te poti schimba si eu m-am saturat sa fiu mereu aia mincinoasa si ne loiala si invinovatita degeaba. Trebuie sa fiu proasta ca sa nu inteleg asta. De ce insist degeaba?Am luptat destul! Nu am cu cine...

Nu ai stiut sa apreciezi.Intr-o zi o sa iti fie dor de mine. O sa vezi ce greu este fara mine. Dar o sa fie prea tarziu. Eu nu o sa mai fiu in spatele tau, asteptand ca tu sa iti dai seama ca ai gresit. Nu o sa mai fiu pentru a astepta acel sarut si acea imbratisare cu care obisnuiai sa ma impaci. O sa mai speri la acele zile si nopti petrecute impreuna. Dar eu nu o sa mai fiu...cat crezi k ma puteai tine asa?


Cand tu o sa iti dai seama ca m-ai pierdut nu o sa regreti. Mai mult decat am regretat eu acum. DA… Mai mult decat „am regretat”. Pentru ca nu mai regret nimic. Sau poate da. Regret doar timpul pe care ti l-am oferit si faptu k am crezut in tine si in noi.
Dar nu mai conteaza. Sper sa treci usor peste asta. Pentru ca oricat de mult rau mi-ai facut , iti doresc sa fii fericit. 


Pentru toate lucrurile pe care le-ai ratat, ai câştigat altceva, şi pentru tot ceea ce câştigi, pierzi altceva! 

Ai uitat de cate ori am fost langa tine,cand nimeni nu era,ai uitat de cate ori ti-am acceptat toate cacaturile si cat am indurat.Ai uitat ca ai avut sanse..dar le-ai consumat si nu ai stiu sa le folosesti si sa apreciezi ca le-ai avut! Mai gasesti tu proasta care sa te ierte asa? Uiti de cate ori am plans din cauza ta,de cate ori am fugit de acasa,cate certuri si griji am avut pt tine!Si in final cu ce m-ai rasplatit? Eu cu ce m-am ales? Cu jignirile tale..cum k tot eu mint si tot eu sunt infidela!!!! wow...asta merit? Ai tupeu aici ...M-am ales cu durere!!  Cu durerea pt k u sti cel mai bine sa nu apreciezi omul ! Scuze nu vreau sa mai aud si nici "o sa ma schimb si nu o sa mai fie certuri,iti promit iubito!!" Am vazut ce te-ai tinut de promisiune. Mai bn in locu tau eu taceam.Promisiunile la tine sunt de forma.Cand vei gasi una care sa faca cate am facut eu si sa iti accepte toate toanele si sa te iubeasca ca mine..te rog vin-o la mn cu ea de mana si spune-mi  "uite-o am gasit-o"...Acum ceva timp mi-ai zis ca "toate sunt la fel"...atunci cred ca iti va fi ushor sa gasesti una la fel k mine ;)...nu e asa?

Inchei desi mai am multe de spus dar nu isi au rostu...Inchei prin a-ti spune multumesc,pt micile atenti de la tine,pt k ai fost cat de cat prezent cand mi-a fost greu si pt  momentele acelea putine in care am fost fericita cu tine! Apreciez tot ce ai facut pt mine...dar drumurile noastre nu mai pot continua,au ajuns la rascruce!  Te iubesc...


 

 



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu