joi, 25 iulie 2013

Nu mai am incredere in oamenii.

Raman dezamagita cand imi dau seama ca persoana pe care o credeam speciala este la fel ca toti ceilalti
Cum e posibil ca tocmai tu sa ma dezamagesti? Cum poti sa imi spui ca totu sa terminat si sa nu te mai caut si sa sterg tot?Daca nu esti in stare sa te ti de o promisiune de ce o mai  faci? De ce mi-ai promis ca mereu vei fi langa mine atunci cand o sa pic,ca vei fi in spatele meu si ma vei ajuta sa nu cad...gresala mea ca am crezut in vorbele astea.Nu ma asteptam ca tomai tu acum sa imi intorci spatele...

Mi-am pus atatea sperante in prietenia noastra si am crezut ca ceva anume ne leaga,am crezut k vei ramane pt totdeauna langa mine.Acea persoana care stie sa se poarte cu o fata asa de complicata precum mine...am crezut ca tu nu ma poti judeca,ca sti prin ce trec si cat de greu imi e si singura ma simt.Am crezut ca ai vazut k in ciuda aparentelor sunt o persoana sensibila .Am crezut k tu nu ai nici un interes fata de mine,am crezut in tine,iar tu m-ai dezamagit.Regret tot ce ne-a legat,regret toate acele momente de vis petrecute impreuna,momente cand eram trista iar tu ma faceai sa rad imediat si imi spuneai "nu ai voie sa razi..acum parca trebuia sa plangi". Nu o sa uit  cum ma alintai..desi la inceput ma enervase dar pe parcursul timpului mia placut..."sarmalutza" fie ca nu prea pare dulce..dar e sweet cum suna cand mi-o spui tu !
Putin timp ne leaga..dar timp in care s-au intamplat multe.Am ras,am plans ...ne-am tachinat!Dar tot timpul ala a fost asa de frumos..acel sentiment cand sti ca cineva te asculta,ca tu contezi ceva pt el,ca e cineva care e la acelasi nivel mintal cu tine,ca ai lucruri in comun,ca poti sa suni la 1 noaptea si sa ii spui ce simti si cat de singur esti...
 Cand am vrut sa plec..sa plec departe...m-ai luat de mana si mi-ai zis sa raman? de ce ai facut asta? dc mi-a i zis ca ai motivele tale pt care ma ti langa tine? de ce mi-ai spus ca tu ti la mine si mai facut sa stau iar apoi mi-ai dat drumu ? cum poti sa fi atat de crud? cum poti sa faci asta stiind cat de sensibila si firava sunt desi am o gura mare care vorbeste prost?!
M-ai dezamagit ....m-ai ranit si m-ai facut sa sufar! dar cum ti-am zis..sunt prea proasta si buna...nush de ce persoanele dragi noua si care ne cunosc cel mai bine si noi pretindem ca le cunoastem la randu nostru dar nu...ne lasa balta? Nu e corect!Persoanele alea ar trebuii sa ramana aici ,alaturi de noi,alaturi de toata dragostea noastra pt ei.
Sunt fericita k te-am cunoscut..nu lua in seama ce am zis mai sus,nu regret nimic sti bine asta!Sunt impacata ca am avut ocazia sa cunosc o persoana ca tine atat de dulce si scumpa. Nu as suporta sa ti se intample nimic grav sau sa stiu ca suferi.Si pt tot ce sa intamplat si te-am suparat sau ti-am creeat probleme imi pare cu adevarat rau!Stiu k o sa fi bine,dar chiar dak ai zis ca totu sa terminat oricand fi sigur dak ai nevoie de mine sunt aici pt tine orice ar fi!Nu uita...!

Un comentariu:

  1. Golden Habanero Sauce - Golden Slots
    Golden Habanero Sauce is one of the best jeetwin in the world. This is a blend of the peppers from leovegas the world famous peppers of the original Yucatan Peninsula. This sauce has a unique heat level $3.95 · ‎In bet365 stock

    RăspundețiȘtergere