sâmbătă, 12 ianuarie 2013

Sentiment perfect



E dimineta..o raza de lumina se revarsa pe perna.Ma intind ca o pisica blanda si lenesa,iar apoi ma ascund repede in patura,cuibarindu-ma in perna.O mana calda si ceva mai puternik decat a mea ma cuprinde usor.Ma mangaie  incet pe fata si imi da parul la o parte de pe gat si umeri.Deschid ochiisori somnorosi si ma las imbratisata de bratele tale.Vi mai aproape de mine si ma saruti usor si apasat.Surasul tau dulce imi umple inima de un sentiment absolut.Ma simt fericita...privirea ta patrunzatoare ma rascoleste.Iubesc si sunt fericita ca sunt doar a ta...nu ma mai pot imagina in bratele altcuiva decat in ale tale.
Ma aprind la atingerile tale si tresar usor.Visul frumos ce mi-l oferi in clipele magice de daruire in doi ma face sa simt ca traiesc. Pasiune,dragoste,sentimente,trairi,joc,priviri,zambete...toate aceste clipe minunate.Ma faci sa imi tin respiratia cand tu ma dezmierzi.Imi place sa iti  aud rasuflarea la inceput molcoma apoi din ce in ce mai apasata.Sa iti aud bataile inimii si sa simt caldura mainilor tale atingandu-ma usor,apoi atingandu-ma doar cu varfurile degetelor..cum te plimbi incet pe intreg conturul trupului meu.Sa inchidem ochii amandoi si ne lasam purtati de senzatii,de atingeri,de soapte la ureche,de pasiunea,de noi doi.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu