marți, 29 ianuarie 2013

Lonely



E atat de trist afara,soarele isi cauta loc printre nori si incerca sa isi arunce razele calde peste lumea asta rece.Incerc sa fortez un zambet pe ghipul inghetat,dar privirea imi este atat de goala,lacrimile imi impanzesc obrajii crispatii si buzele mi s-au uscat de atat geamat de durere.
Am inceput sa devin straina fata de tot ce credeam eu ca sunt.Vine un moment in care totu in juru tau nu mai are farmec,in care totu e rece si gol.Gandurile mi se framanta in vartejul mintii..nu mai am ochii de smarald,nu mai vezi in ei ardoarea focului din mine....acum sunt tristi si goi.Privesc in jur si nu vad pe nimeni...nu exista nimeni care sa-mi vada sufletul,pe al carui umar sa plang.Mi-am pierdut increderea in tot..in fericire,in iubire,in mine.
As vrea sa plang,sa ma descarc de al sufletutului amar,de visele ce le-am adunat si ascuns anii de-a rand,de tot ce ma ucide pe dinauntru..as vrea sa fie cineva acolo si sa imi zica "o sa fie bine,nu esti singura,nu iti fie teama".Stiu ca acum pe toti va apasa pe inima asta...adevarul intotdeauna doare.Dar e ok,m-am obijnuit cu ideea si in fiecare zi imi aduc aminte un lucru:

At the end of the day.. i realize ..after all..i still walk alone...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu