duminică, 4 noiembrie 2012

Lucruri pe nume

Toti ma privesc cu dispret si neincredere.Oare credeti ca nu imi dau seama ce credeti despre mn? Ca nu se citeste pe fata voastra ?Atatia oameni mi-au trecut prin viata si au luat cate cv din mine.Oameni care m-au calcat pe inima prin nepasarea si ignoranta lor.Oameni care aveam incredere in ei si care m-au tradat.
Sunt oameni care ma privesc in ochii si spun ca privirea ma insala.Oameni care ma privesc cu neincredere dar nici nu imi ofera sansa sa le arat increderea.
Dar cine sunt eu sa judec pe alti ?Cn sunt eu sa critic?Eu nam voie sa zic lucrurilor pe nume dar azi o sa o fac.
Nu mi-am permis niciodata sa judec sau sa intru in sufletul oamenilor.Am trecut prin multe ca sa inteleg niste aspecte ale vietii.Dar acum..sa schimbat.Oamenii se mai schimba in bine in rau..cum  vrea soarta.Niciodata nu o sa critic un om care imi face rau,dar care stiu k e prost.Toti din juru meu m-au inrait prin ignoranta si prostia lor.Nu o sa mai ajut niciodata pe nimeni ,pt ca voi ma-ti facut sa fiu rea.O sa intind poate o mana..dar in cealalta voi avea o prapastie.
Cat despre prietenii...acestia nu exista! Sunt persoane ce pur si simplu se invart prin spatiul tau cand au ei nevoie si cand nu au se indeparteaza si orbitreaza in alta galaxie.Niciodata nu o sa ma mai incred in nimeni..Prietenii mereu m-au dat la o parte.Dc? Pt k poate am fost prea buna si am acceptat prea multe.Unii traiesc degeaba si doar te trag in jos..cand ai o reusita te pizmuies si te atrag in capcana ca sa pierzi tot.
Am realizat ca in viata poti sa fi propriul tau dusman.Poate ca dak aveam prietenii adevarati care sa ma inteleaga,sa nu ma faca sa ma simt singura si sa caut companie la straini..poate ca acum eram mai bine.Dar nu condamn pe nimeni...tot eu sunt de vina.M-am izbit mereu de refuzuri,de mofturi cuvinte cu 2 intelesuri.Dar acestea m-au schimbat,nu o sa mai fiu la fel.Chiar mam saturat de toti.
Imi pare rau ca devin ignoranta.Imi pare rau ca nu mai ajut pe nimeni ,oamnii care poate chiar merita,dar am fost prea lovita mereu.Am invatat sa renunt la iubire desi poate unii o meritau.Dar iubirea e pt cei slabi.E ciudat cand oamenii imi gresesc si tot ei imi poarta ura si sunt revoltati.
Incerc sa o iau iar de la zero..uf ale dreq inceputuri cate o sa mai fie,oricum ma lovesc de trecut.Totusi sper ca cineva intr-o zi ma va privi altfel de cat o fac toti ceilalti.Ma va privi cu sinceritate in ochii si imi va citi sufletul bun.Vorbele mele nu le spun degeaba aici ..le spun k poate cineva le va citi,le va intelege si va fi fericit ca nu are viata pe care o am eu.As vrea sa nu fi trecut prin viata asta fara sens.As vrea ca fiecare durere a mea sa se transforme intr-o lectie.Nu doar pt mn ci si pt altii.
Acum voi pleca...ma voi indreptat spre idealurile mele.Dar mai intai ma voi indeparta de toti cei care ma judeca gresit.Plec departe de viata pe care am crezut k mi-o pot construii sub ochii vostri..ochii critici si mincinosi.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu