miercuri, 28 noiembrie 2012

La raul Piedra am sezut si am plans - Paulo Coelho

Recent m-a dus la biblioteca scolii impreuna cu niste colege.Am vazut o carte draguta si mica si m-am gandit sa o iau sa o citesc.Multi spun k nu e cine stie ce..intredevar este o carte de dragoste,romanica si psihologica cu trairi intense a doua personaje,dar cu care mam identificat foarte mult.Mi-au notat unele freze care m-au atras mult si mam decis sa le postez pe blog,sa vi le impartasesc si voua si poate veti citi si voi cartea

Ca in toate povestile de dragoste exista intotdeauna ceva care ne apropie de eternitate si de esenta vietii,pt ca povestile de dragoste contin toate tainele lumii.La raul Piedra am sezut si-am plans este un roman care refleca tainele dragostei si ale vietii.

"..am sezut si-am plans.Legenda povesteste ca tot ce cade in apele acestui rau-frunze,insecte,penele pasarilor-se preschimba in pietrele din albia lui.Ah,ce n-as da sa-mi pot smulge inima din piept si sa dau cu ea de-a azvarlita pe firul apei,si atunci nu m-ar mai incerca nici durere,nici dor,nici amintiri."

"Noi toti am avut parte de o asemenea experienta in viata.Noi toti,la un moment dat,ne-am spus printre lacrimii ""sufar din cauza unei iubirii care nu merita""Suferim deoarece ne imaginam ca dam mai mult decat primim "

"Suferim deoarce dragostea noastra nu este recunoscuta.Suferim deoarce nu ne putem impune proprile noastre reguli.Suferim fara rost:pt ca in dragoste se afla samanta cresterii noastre"

"Trebuie sa riscam,vom intelege pe deplin minunea vietii noastre atunci cand vom lasa sa se intample imprevizibilul"

"In fiecare zi Dumnezeu ne da o data cu soare,o clipa in care ar fi cu putinta sa schimbam tot ce ne face nefericitii"

"As fi putut.Nu vom ajunge niciodata sa intelegem semnificatia acestor vorbe.Caci in toate momentele vietii noastre exista lucruri care sa-r fi putut intampla,dar pana la urma nu s-au intamplat"

"Exista clipa magice care trec neobservate si brusc mana destinului ne schimba universul"
"Stiu ca dragostea si barajele sunt tot una:daca lasi o fisura pe unde se poate strecura un firicel de apa,in scurt timp acesta va face sa se prabuseasca intreaga constructie-si vine o clipa cand nimeni nu va mai putea stapanii forta viiturii"

"Doar zidurile se prabusesc,dragostea le ia locul.Nu mai conteaza ce este posibil sau imposibil,nu mai are importanta nici dak putem pastra langa noi fiinta iubita-a iubii inseamna a pierde control"

"Dragostea esti plina de capcane.Cand se manifesta isi arata lumina-si nu ingaduie sa se zareasca umbrele produse de lumina ei "

"Stiam,gandesc eu.Stiam ca are sa imi dea peste cap lumea.Creierul ma instiintat si inima n-a vrut sa ii urmeze sfatul"

"Exista infrangerii.Nimeni nu e scutit de ele.Tokmai de aceea e bine sa pierzii unele batalii in lupta pt visele tale decat sa fi infrant fara a sti macar nici pt ce lupti"

"Cred ca atunci cand cautam iubirea cu indrazneala,ea se dezvaluie si ajungem sa atragem si mai multa iubire.Daca ne iubeste un om,ne iubesc toti.Dar daca suntem singuri,ne trezim si mai singuri.Viata e ciudata"
"Am deschis fereastra si o data cu ea inima.Soarele a inundat incaperea si iubirea mi-a inundat inima"

"Si fericirea este ceva ce se multiplica atunci cand se imparte"

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu